וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל שוב נגד סולשיאר: "הוא מחנה את האוטובוס מול כל הגדולות"

ההולנדי תקף את מאמן מנצ'סטר יונייטד ה"בונקריסט" והסביר: עם סגנון כזה, היא לא תחזור להיות דומיננטית. דיווח: לוקאקו על המדף

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

אחרי שהקסם של ההתחלה פג, בזמן שמנצ'סטר יונייטד שוב מדשדשת בבינוניות, הסבלנות כלפי אולה גונשאר סולשיאר הולכת ומתקצרת. המאמן שהחליף את ז'וזה מוריניו והוביל למפנה חיובי בתחילת הקדנציה כבר קיבל את ההוקרה על כך בדמות חוזה חדש וארוך טווח, אולם לא כולם משוכנעים שהוא האיש הנכון כדי להחזיר את מועדון הפאר למקומו הטבעי.

לואי ואן חאל, שנחשב לאחד המבקרים החריפים של יונייטד בשנים האחרונות (בין היתר בעקבות העובדה שפוטר מהקבוצה ב-2016), תקף אמש את המאמן הצעיר ואת סגנון המשחק שלו.

"היתה לאולה גונאר השפעה חיובית בתחילת הקדנציה. כשהוא מונה לתפקיד הקבוצה הייתה במקום התשיעי בפרמיירליג ונראתה כמו כלום. היא שיחקה אנטי-כדורגל. מצד שני, גם סולשיאר לא חושש 'להחנות את האוטובוס'", אמר ואן חאל לתקשורת האנגלית. "הוא החנה את האוטובוס מול ארסנל. אחר כך עשה אותו דבר מול טוטנהאם. לפרקים הוא חזר על זה גם נגד פריס סן ז'רמן וברצלונה. הוא משחק ככה מול כל הקבוצות הגדולות. יש לו אוריינטציה הגנתית, והוא לא אוהב כדורגל דומיננטי. יותר מזה - הוא לא מחנה את האוטובוס 20 מטר מהרחבה, הוא עושה יותר ליד דויד דה חאה. אם מנצ'סטר יונייטד רוצה לחזור להיות כוח דומיננטי באנגליה ובמסגרות האירופאיות, היא חייבת לשחק בסגנון אחר".

עוד במנצ'סטר יונייטד: על פי "דיילי מייל", הקבוצה פתוחה לאפשרות למכור את רומלו לוקאקו בקיץ, ואף קיבלה כבר פניות ראשוניות מכמה קבוצות מחוץ לאנגליה. החלוץ הבלגי, שהצטרף ליונייטד ב-2017 תמורת 75 מיליון ליש"ט, לא מספק את הסחורה ולמרות שהוא חתום לשלוש שנים נוספות, סולשיאר דוחף למכירה שלו, בין היתר משום ש"הוא לא מתאים לסגנון ההתקפה המהיר שהמאמן מנסה להנחיל".

עוד בנושא

15:30, ספורט 1: מנצ'סטר יונייטד מתארחת אצל אברטון למשחק חשוב
5 פציעות, 26 משחקים בחוץ: "דה בראונה עלול להחמיץ את גמר הגביע"
מעל ממסי ורונאלדו: האם סאדיו מאנה בדרך לשיא היסטורי בצ'מפיונס?

שחקן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
כבר לא קונצנזוס. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully