וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 פציעות, 26 משחקים בחוץ וגווארדיולה חושש: "דה בראונה עלול להחמיץ את גמר הגביע"

הקשר הבלגי של מנצ'סטר סיטי נפצע בברכו השמאלית בניצחון 0:1 על טוטנהאם ומאמנו יודע שמדובר בהיעדרות של כמה שבועות: "כנראה שייעדר בדרבי, זה חבל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

ארבעה משחקים נותרו לסיום עונת הפרמיירליג, וכרגע מנצ'סטר סיטי ניצבת בפסגה עם נקודה יותר מליברפול שתתארח מחר אצל קרדיף ושוב תהיה עם משחק עודף. שלושה ימים אחרי ההדחה בידי טוטנהאם בגומלין המשוגע של רבע גמר ליגת האלופות, הסיטיזנס גברו היום (שבת) על התרנגולים 0:1 בליגה הודות לשער מוקדם של פיל פודן. הקשר הצעיר חגג שער בכורה בפרמיירליג והפך ליליד 2000 הראשון שכובש עבור המועדון בליגה והשלישי הכי צעיר שעושה את זה, בגיל 18 ו-327 ימים. סיטי חגגה ניצחון ליגה עשירי ברציפות ועומדת על 25 ניצחונות ביתיים העונה בכל המסגרות - שיא מועדון והכי הרבה של קבוצה באנגליה מאז מנצ'סטר יונייטד ב-2010/11.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי פצוע. רויטרס
שוב הברך השמאלית. קווין דה בראונה/רויטרס

הדאגה של מנצ'סטר סיטי הגיעה שוב מכיוון קווין דה בראונה, שנפצע בברכו השמאלית ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-38. הקשר הבלגי הושבת לחודשיים בתחילת העונה בגלל פציעה בברך ימין, ובנובמבר נפצע בברך השמאלית והחמיץ עוד שישה שבועות. סך הכול הוא נעדר העונה מ-26 משחקים וכעת יחמיץ עוד כמה שבועות, כאשר הוא בספק גם לגמר הגביע מול ווטפורד בחודש הבא. "יכול להיות שהוא יחמיץ את הגמר וקרוב לוודאי שייעדר בדרבי, אני לא יודע מה יהיה", הודה פפ גווארדיולה שאישר כי מדובר בהיעדרות של מספר שבועות. "זה חבל, נקווה שמחר נדע יותר".

סדרת הפציעות של קווין דה בראונה העונה

על טוטנהאם אמר גווארדיולה: "זו קבוצה נהדרת, היינו תחת לחץ אדיר. הם היו משוחררים מלחץ כי לא היה להם מה להפסיד, בעוד לנו זה יכול היה לעלות באליפות".

פפ שוב לא חסך מחמאות מפודן: "הוא שחקן מדהים. נזקקו ליכולת שלו ללחוץ ויש לו איכויות להצטרף לרחבה בכל פעם ולכבוש. זו הייתה התנסות נהדרת עבורו ואני סומך עליו מאוד".

הכובש פודן זכה לפרגון גם מברנרדו סילבה שהעניק לו את פרס איש המשחק למרות שנבחר בעצמו. פודן סיכם: "ידענו למה לצפות כי שיחקנו מולם פעמיים לאחרונה. היה קשה והיינו מעט תשושים, אבל עשינו את העבודה".

פיל פודן (מימין) עם ברנרדו סילבה שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
קיבל מהפורטוגלי את פרס איש המשחק. פיל פודן עם ברנרדו סילבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully