וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתייס דה ליכט לברצלונה: החשש הגדול מאחורי העסקה

בקטאלוניה יודעים שהעסקה סגורה, אז למה השחקן וסוכנו משתהים, מה הסיכון ומאיפה יגיע הכסף. וגם: באייאקס ממשיכים להתמוגג, אוברמארס: "ואן חאל היה היחיד שהאמין בנו"

רויטרס

בזמן שאייאקס עדיין מתמוגגת מהניצחון הגדול של יובנטוס וההעפלה שלה לחצי גמר ליגת האלופות, לכולם בהולנד כבר ברור שהקבוצה הנפלאה הזאת עומדת להתפרק בקיץ הקרוב. אחרי שברצלונה כבר רכשה את הקשר המצוין של הקבוצה פרנקי דה יונג, על פי רוב אתרי הספורט בספרד וברחבי היבשת גם המעבר של מתייאס דה ליכט לבארסה כבר סוכם ונסגר.

עוד בנושא
ציון 10: אריק טן האח הוא המנטור מאחורי הכדורגל המהפנט של אייאקס
אייאקס המופלאה ניצחה את יובנטוס 1:2 ועלתה לחצי הגמר
אייאקס באופוריה: "אף אחד מאיתנו לעולם לא ישכח את זה"
עוד בשלישי: ברצלונה הביסה 0:3 את יונייטד ועלתה גם לחצי הגמר
אוהדי ברצלונה הקניטו את יובנטוס, מסי עם "תצוגה מושלמת"

דה ליכט בן ה-19, בלם אייאקס וקפטן הקבוצה, היה זה שכבש את שער הניצחון מול יובנטוס ביום שלישי (1:2). אחרי המשחק הוא נשאל מתי יודיע רשמית על המעבר לברצלונה, וענה בחיוך ש"אין מה להודיע", אבל בספרד טוענים: "המצב בשליטה של ברצלונה, הכל כבר סגור". בברצלונה יודעים שגם יובנטוס ובאיירן מינכן לכאורה מתעניינים בשחקן, ומי יודע, אולי ריאל מדריד עוד תעשה מהלך, והם לא רוצים להיראות בטוחים מדי בהחתמה כי הם "חוששים מאכזבה נוספת, כפי שהיה להם עם אנטואן גריזמן", שגם איתו לכאורה נסגרו הפרטים, אבל הוא העדיף להישאר באתלטיקו.

עם זאת, הפעם זה נראה אחרת. בהולנד טוענים ש"דה ליכט רוצה להקשיב רק להצעות מברצלונה", ולכן סוכנו מינו ראיולה משוחח עם הנהלת ברצלונה, שצפויה לשלם על דה ליכט את אותו סכום ששילמה על דה יונג - 75 מיליון יורו.

עוד באותו נושא

אייאקס באופוריה: "עשינו את זה שוב, אף אחד מאיתנו לעולם לא ישכח את זה"

לכתבה המלאה
שחקן אייאקס מתייס דה ליכט. רויטרס
איזה גול. דה ליכט/רויטרס

אז מה ההבדל? דה יונג רצה להצהיר רשמית שהוא עובר לברצלונה כדי לעצור את כל הספקולציות והשמועות לגביו, כדי שיוכל להתרכז רק בכדורגל. דה ליכט, לעומת זאת, מעדיף להתרכז כולו במאבק האליפות הצמוד בין אייאקס לאיינדהובן בפסגת הליגה ההולנדית, ולכן מעדיף להתרכז רק בזה עכשיו. היו שחששו בברצלונה שדה ליכט מתחמק מחתימה ומהצהרה רשמית על המעבר רק כטקטיקה, בניסיון לשפר את תנאיו, אבל בקבוצה מעריכים שזה לא המקרה, ושהחתימה הרשמית תיעשה בתום העונה.

כזכור, בברצלונה מתכננים להכניס הקיץ מאות מיליוני יורו ממכירה של שחקנים בניסיון לממן את העסקאות הגדולות. על הפרק מכירתם של סמואל אומטיטי (שלא מחלים מהפציעה ומסרב לעבור ניתוח בברכו), קוטיניו ואיוון רקיטיץ'.

בינתיים באייאקס מנסים לשמור על רגליים על הקרקע אחרי ההישג הנהדר, ולקראת משחק הליגה החשוב מול כרונינגן, מאמן הקבוצה אריק טן האח טען: "אחרי המשחק השחקנים ישנו טוב, כרגיל. יש לנו עוד הרבה על מה לשחק, אנחנו נאבקים בשלוש חזיתות. את הפרס מקבלים רק בסוף המסע. כולם פה שמחים, יודעים שזה חסר תקדים ומיוחד והיסטורי, אבל זה עוד לא נותן לנושום תואר, צריך להמשיך".

מארק אוברמארס אמר ש"מה שקורה פה טוב מדי בשביל להיות אמיתי. לפני המשחק הייתי בספק אם יש לנו סיכוי. יובנטוס קיבלה שבוע שלם של מנוחה, ואנחנו משחקים כל שלושה ימים, זה עומס מפלצתי. אם אתה מחשיב את הסיבובים המוקדמים באירופה, שיחקנו 20 משחקים אקסטרה. זה אדיר עבור המאמן והצוות והשחקנים.

"אם אתה מנצח קודם את ריאל מדריד ואחר כך את יובנטוס, ועוד עושה את זה בסגנון כזה של כדורגל, זה מקור לגאווה. זה נהדר להעפיל לחצי הגמר, כשאף לא האמין שזה יכול לקרות. אולי מלבד ללואי ואן חאל, שלפני כמה חודשים אמר לי 'אתם יכולים להגיע לחצי הגמר'. ואני אמרתי לו, 'אתה לא מציאותי, זה ממש בלתי אפשרי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully