וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מוחמד סלאח דרש לעזוב את ליברפול", סוכנו הכחיש בעקיצה משעשעת

"אס" הספרדי טען כי המצרי ביקש מההנהלה שיוצב ברשימת ההעברות אחרי "ויכוח סוער" עם יורגן קלופ, הסוכן שלו סיפק הכחשה. דיווח באנגליה: החלוץ טימו ורנר אמור לעבור לאנפילד בקיץ. כמו כן: סלאח נבחר ע"י המגזין "טיים" לאחד מ-100 המשפיעים בעולם ב-2019

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן ליברפול יורגן קלופ

שעות ספורות לפני המפגש של ליברפול מול פורטו בגומלין ליגת האלופות, הקבוצה נאלצת להתמודד עם מספר פרסומים מעניינים בנוגע לעתידה.

ב"אס" הופיע היום דיווח מפתיע למדי, במיוחד לאור העובדה שהוא מופיע בספרד ולא באנגליה: העיתון הספרדי טוען ש"מוחמד סלאח רוצה לעזוב את ליברפול" אחרי שיחה שהייתה לו עם המאמן יורגן קלופ, שהתפתחה לוויכוח סוער. "אס" טען כי המצרי אף עמד לבקש מהמועדון להציב אותו ברשימת ההעברות. ההנהלה לכאורה הצליחה להניא אותו מהדרישה, והבטיחה לו שאם יתעקש גם בסיום העונה לעזוב, היא תאפשר לו את זה. הסוכן של סלאח הגיב בציניות לדיווחים וביטל אותם, כשצייץ "Talking out of their AS again I see", כשהוא מבלבל בין העיתון AS ל-ASS (ישבן).

עוד בנושא:

אנגליה: דה חאה הוא קאריוס החדש?
רונאלדיניו מפתיע: "מהמר על טוטנהאם כזוכה בליגת האלופות"
ברצלונה: אוהדים הקניטו את יובנטוס ורונאלדו
יובנטוס: רונאלדו תחת אש, אלגרי אמר שלא יעזוב
אייאקס: "אף אחד לא חשב עלינו אבל עשינו את זה"

כמו כן, "האקספרס" האנגלי דיווח היום (רביעי) שטימו ורנר, חלוצה של רד בול לייפציג, על סף מעבר לליברפול. החלוץ בן ה-23 שכבש העונה כבר 17 שערים ב-31 הופעות במדי הקבוצה הגרמנית, מסיים חוזה בקיץ הבא וזאת ההזדמנות האחרונה של לייפציג לקבל עליו תמורה הולמת. השחקן היה מועמד בתקופה האחרונה לקבוצות צמרת רבות ושמו קושר לברצלונה, ריאל מדריד יובנטוס ובאיירן מינכן.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
יככב בליברפול? ורנר/GettyImages

העיתונאי האנגלי המוערך איאן מק'גריי הסביר את הסיבות למעברו האפשרי של החלוץ שרשם כבר 24 הופעות במדי המאנשאפט: "ליברפול מתעניינת בטימו כבר זמן רב. אנחנו יודעים שכשחקן מסרב להצעות של קבוצות אחרות כנראה שהוא סגור בקבוצה אחרת. לפי המידע שידוע לי הוא סגור כמעט בוודאות אצל ליברפול ומדובר בהליכם פורמליים בלבד. הם מחפשים חלוץ 9 מרכזי כבר זמן רב בעקבות אכזבתם מדיבוק אוריגי שלא מרשים את הצוות המקצועי ופציעותיו הרבות של דניאל סטארידג'".

לפי הדיווח ליברפול תציע על ורנר 49 מיליון יורו כאשר מק'גריי טוען שהסכום הראשוני שלייפציג רצתה עבור השחקן הגיע כמעט ל-80 מיליון. "בגלל שנשארה לו שנה אחת בחוזה ולא 3 או 4 שנים הסכום עבורו יהיה מופחת. זאת לגמרי תהיה עסקה כדאית עבור ליברפול". אם וכאשר יגיע החלוץ הגרמני לשורות המרסיסיידרס, הוא אמור להיאבק על ההרכב עם רוברטו פירמינו הברזילאי שכבש העונה 15 שערים ב-40 הופעות.

עם או בלי קשר לדיווחים על סלאח, ליברפול צייצה היום:

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
צריך לחשוש למעמדו? פירמינו/רויטרס

עוד בליברפול: חלוץ הקבוצה מוחמד סלאח נבחר על ידי המגזין "טיים" כאחד מ-100 האנשים הכי משפיעים בעולם ב-2019. סלאח הוא אחד משישה ספורטאים בלבד שנכללים ברשימה, יחד עם לברון ג'יימס, טייגר וודס, קסטר סמאניה, נאומי אוסקה והכדורגלנית אלכס מורגן. חלוץ ליברפול הוא גם אחד משישה שנבחרות מתוך ה100 שנכללים על שער המגזין, בשש הגרסאות השונות שלו.

הקומיקאי ג'ון אוליבר כתב עליו במגזין: "מו סלאח הוא אדם יותר טוב משהוא כדורגלן, והוא אחד הכדורגלנים הטובים בעולם. יהיה קשה למצוא ספורטאי בכל ענף בעולם שפחות מושפע מההצלחה שלו מאשר מו, וזה מדהים, כי קשה לדמיין את הלחץ שמגיע עם מידת ההערצה שהוא מקבל. הוא דמות אייקונית למצרים, לסקאוזרס ולמוסלמים בעולם, וועם זאת עדיין מצליח להישאר צנוע, מתחשב ומצחיק, שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, וממשיך לשחק כדורגל בהנאה רבה".

מוחמד סלאח על שער מגזין "טיים". צילום מסך
מוחמד סלאח על שער מגזין "טיים"/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully