וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה השוער הטוב בעולם?" באנגליה טוענים שדויד דה חאה "הפך לקאריוס"

אחרי הטעות הגדולה שהובילה לשער של מסי, סולשיאר מגבה את השוער אבל בממלכה קוטלים: "הוא מאכזב העונה, הגיע הזמן למכור אותו"

רויטרס

דויד דה חאה שוב בכותרות, אבל הפעם בנסיבות קצת פחות משמחות. בעיצומה של עונה אישית נפלאה, נחל אמש (שלישי) שוער מנצ'סטר יונייטד אכזבה גדולה לאחר שהובס 3:0 על ידי ברצלונה, וספג שער מרגליו של ליאו מסי אחרי טעות קשה. "לרגע אחד, דויד דה חאה הפך לקאריוס", לגלגו ב"דיילי מייל", וב-ESPN ציינו ש"אם השגיאה של דה חאה הייתה יוצאת דופן, היה אפשר לשכוח ממנה. אבל זו לא הפעם הראשונה שהוא טועה בחודש האחרון. אולי הוא באמת השוער הטוב בעולם, אבל לאחרונה הוא אפילו לא קרוב לזה".

ב-ESPN אף האשימו את דה חאה בכך שהיכולות שלו לא מודרניות. "דה חאה הפך להיות שוער שמצטיין רק בתוך תיבת החמש, בזמן שהכדורגל נע יותר ויותר לכיוון של שוערים שיודעים לשחק גם רחוק יותר משער".

בכלל, הקאמפ נואו לא ממש מאיר פנים לשוער הספרדי. לאורך הקריירה הוא פגש את ברצלונה פעמיים באצטדיונה הביתי, ובשני המקרים זה הסתיים בתבוסות 3:0 (הפעם הראשונה הייתה כשוער אתלטיקו בעונת 2010/11, אז ספג שלושער ממסי. הפעם הפרעוש חס עליו "רק" עם צמד).

אולה גונאר סולשיאר גונן לאחר המשחק על דה חאה ואמר ש"זה מה שמתסכל אצל שוערים. אתה עושה טעות כזאת, וזה כל מה שזוכרים. היו לו כמה עצירות גדולות במשחק הזה, כמה מהלכים פנטסטיים. התרומה שלו לקבוצה שלנו גדולה מאוד. לצערי, דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל. ברמות האלה אסור לטעות ככה, ואחר כך לא לנצל את השגיאות של היריבה בצד השני. לא ניצלנו את המצבים שלנו, והם הענישו אותנו".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד ועלתה לחצי הגמר
אוהדי ברצלונה הקניטו את יובנטוס, מסי: "תצוגה מושלמת"
המאמן אריק טן האח הוא המנטור מאחורי אייאקס המהפנטת

שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה. רויטרס
דה חאה אמש/רויטרס

"הגיע הזמן למכור את דה חאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully