וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו סופג אש, אלגרי לא עוזב, וביובנטוס מבטיחים: "נזכה בצ'מפיונס בשנה הבאה"

באיטליה ביקרו את הכוכב ש"אמור היה לקחת את יובה שני צעדים קדימה, אבל לקח אותה צעד אחורה", המאמן בישר שיישאר, הבעלים אופטימי. וגם: עד כמה "קללת דרייק" השפיעה?

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס מאוכזב. AP
מחזה לא רגיל: רונאלדו מאוכזב בליגת האלופות/AP

לראשונה מאז 2015, כריסטיאנו רונאלדו לא יניף את גביע האלופות. לראשונה מאז 2010, הכוכב הפורטוגלי לא יהיה אפילו בחצי הגמר. ולמרות שאת הקרדיט על כך צריך לזקוף בראש ובראשונה לזכות אייאקס המופלאה, בבוקר שאחרי הדחת יובנטוס, גם מי שסומן כמלך הבלתי מעורער של ליגת האלופות סופג אש.

"אפוקליפסה", הגדירו ב"קוריירה דלו ספורט" את ההדחה של יובנטוס עם הפסד 2:1 לאייאקס, והפנו אצבע מאשימה כלפי רונאלדו. "הוא היה אמור לקחת את יובנטוס שני צעדים קדימה בליגת האלופות. בפועל, יובה הלכה צעד אחורה. אז נכון שהוא כבש, אבל גם אחרי שאייאקס הגיבה, גם הוא נעלם עם יתר הקבוצה. לא לזה פילל אנדראה אניילי כשהחליט להשקיע סכום חסר תקדים כדי לצרף אותו".

באיטליה תהו, בהומור כמובן, מה חלקה של "קללת דרייק" בהדחה. כל דמות ספורטיבית שהצטלמה עם הראפר בתקופה האחרונה חוותה מפלה כזו או אחרת בחלוף כמה ימים, ובטורינו היה מי שחזה את ההפסד של יובה מראש, כשדרייק פרסם תמונה שלו עם חולצה של רונאלדו במדי יובנטוס.

עוד בנושא

אייאקס המופלאה ניצחה את יובנטוס 1:2 ועלתה לחצי הגמר
אריק טן האח הוא המנטור מאחורי הכדורגל המהפנט של אייאקס
אייאקס באופוריה: "אף אחד מאיתנו לעולם לא ישכח את זה"

מירב החיצים בתקשורת האיטלקית הופנו כאמור לרונאלדו, אבל מסימיליאנו אלגרי ניסה להגן עליו בסיום ואמר ש"אי אפשר לצפות ממנו ליותר מזה. הוא נתן לנו המון במהלך העונה, הצטיין לאורך כל הקמפיין, אבל כשאתה מגיע לרבע גמר ליגת האלופות אתה חייב שכולם יהיו במיטבם". אלגרי, שחלק מהביקורות הופנו גם כלפיו, תירץ את ההדחה בכל ש"חסרו לנו ארבעה או חמישה שחקנים הערב. דניאלה רוגאני ולאונרדו בונוצ'י שיחקו טוב במשך 50 הדקות הראשונות, אבל אחר כך איבדנו את הקבוצתיות ואת הסדר שלנו, ואיפשרנו לאייאקס להשתלט על המשחק".

למרות ההפסד הכואב, אלגרי האמין שמדובר בתזמון נכון לבשר על כך שיישאר ביובנטוס בעונה הבאה, למרות ששמו הועלה כמועמד למועדונים אחרים. "נפגשתי עם הנשיא לפני כמה ימים ואמרתי לו שאני נשאר. בקרוב אפגש עם ראשי המועדון ונגיע להסכמות בנוגע לעתיד", אמר.

גם אניילי נשמע אופטימי אמש למרות ההדחה, והודיע חגיגית ש"בלי קשר למה שקרה הערב, פרויקט יובנטוס נמשך. נביא את גביע האלופות לטורינו בקרוב". גם פדריקו ברנרדסקי אמר ש"יובנטוס עוד תזכה בליגת האלופות. אם לא השנה, אז בשנה הבאה. ואם לא בשנה הבאה, אז בשנה שלאחר מכן. הפרויקט הזה נמצא בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully