וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבא ב"רשימה השחורה של לברון"? גם ג'וואן הווארד מועמד ללייקרס

המאמצים של הלייקרס לאיתור המאמן הבא מתרחבים ונכנסים להילוך גבוה, כשברקע הביקורות על לברון מתרבות. ואיך ג'יימס מבלה בזמן הפלייאוף?

עריכת וידאו: מתן חדד

מי יהיה המאמן הבא של הלייקרס? מאמצי האיתור של הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה מתעצמים ומתרחבים. על פי ESPN, בנוסף לטיירון לו ומונטי וויליאמס שסומנו כמועמדים מובילים לתפקיד ויתראיינו אליו במהלך השבוע, גם ג'וואן הווארד המשמש כעוזר מאמן מיאמי יתראיין אליו. הווארד, ששיחק עם לברון במיאמי ואף שיתף פעולה עם רוב פלינקה במכללת מישיגן, נחשב לסוס השחור במירוץ למשרה, אם כי מחכה לו בכל מקרה אלטרנטיבה: על פי דיווחים, קליבלנד מתכננת לראיין אותו.

הווארד, ששיחק במשך 19 שנים ב-NBA, פרש ב-2013 ומאז משמש כיד ימינו של אריק ספולסטרה במיאמי. הוא נחשב לאחד ממאמני העתיד של הליגה, וב-2018 אף התראיין למשרת המאמן הראשי בדטרויט לפני שדוויין קייסי קיבל אותה.

עוד בנושא

לוק וולטון סיכם בסקרמנטו, קווין דוראנט סוף סוף בטוח בעצמו
"לברון התאכזב ממנו": מה עומד מאחורי עזיבת לוק וולטון?
הלייקרס שאחרי מג'יק ג'ונסון, מג'יק ג'ונסון שאחרי הלייקרס

ג'וואן הווארד עם לברון ג'יימס. AP
החבר לקבוצה לשעבר יהפוך למאמנו? ג'וואן הווארד עם לברון/AP

באופן לא מפתיע, כל שלושת המועמדים לאימון הלייקרס נחשבים מועמדים שמקובלים על לברון ג'יימס. הלייקרס נחושים לצרף מאמן שג'יימס יסתדר איתו, על רקע הביקורות המופנות נגד הכוכב בנוגע ליחסיו עם מאמניו לאורך הקריירה. ב-SBNation אף פרסמו בימים האחרונים את "הרשימה השחורה" של המאמנים ש"לא שרדו את לברון", והסבירו מדוע פול סיילאס, ברנדן מאלון, מייק בראון, דיוויד בלאט ולוק וולטון לא השביעו את רצונו. "לאמן את לברון ג'יימס זו ברכה וקללה בעת ובעונה אחת", נכתב. "כל מאמן שיסכים לאמן את הלייקרס עכשיו יודע שמרגע שימונה לתפקיד, שעון החול שלו יתחיל לאזול. הסבירות הגבוהה יותר היא שיפוטר, במוקדם או במאוחר. כן, זה כולל גם את טיירון לו".

כך או כך, נראה שבינתיים לברון מנצל את הפגרה הארוכה מהרגיל בעיקר כדי לבלות. הלילה, בזמן המשחק בין יוסטון ליוטה, שיתף ג'יימס סרטון מהחופשה שלו, בו הוא נראה מרוצה למדי. ברשתות הטלוויזיה, לעומת זאת, עדיין מנסים לשכנע אותו לשמש כפרשן זמני לפלייאוף.

עוד באותו נושא

הארדן פירק את ההגנה של יוטה, יאניס הטביע את דטרויט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully