וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק וולטון סיכם בסקרמנטו, קווין דוראנט סוף סוף בטוח בעצמו

המאמן שפוטר מהלייקרס מצטרף לקינגס. כוכב הווריירס סיפר על הביקורות מהן הוא מתעלם, המורשת שלא מעניינת אותו והקנאה שחלפה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

24 שעות חלפו מאז שלוק וולטון פוטר מלוס אנג'לס לייקרס, אבל הוא לא נשאר מובטל עוד זמן רב. בארצות הברית מדווחים הערב (שבת) שסקרמנטו סיכמה עם המאמן על חוזה טווח לאחר פגישה בינו ובין הג'נרל מנג'ר של המועדון ולאדה דיבאץ. בכך סימן וולטון וי על קבוצה שלישית בקליפורניה, אחרי גולדן סטייט והלייקרס.

וולטון (39), ששיחק בליגה מ-2003 עד 2013, הפך לעוזרו של סטיב קר בגולדן סטייט ב-2014. בקיץ 2016 מונה למאמן הלייקרס, אולם לאחר שתי עונות ראשונות לא רעות עם הסגל הצעיר של הקבוצה מעיר המלאכים, קיבל בעונתו השלישית את לברון ג'יימס, ואיתו רף ציפיות גבוה. הוא לא ממש עמד בהן, ופוטר בסיומה.

לוק וולטון לוס אנג'לס לייקרס. AP
נשאר בקליפורניה. וולטון/AP

המסע של גולדן סטייט אל עבר אליפות נוספת ייצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון, 3:15), כשהווריירס יארחו את לוס אנג'לס קליפרס למשחק מספר 1 בסדרת הסיבוב הראשון במערב. בפלייאוף הנוכחי של האלופה, רוב העיניים יופנו אל עבר קווין דוראנט - אולי במשחקיו האחרונים עם גולדן סטייט, אם אכן יבחר לעזוב בקיץ הקרוב כשיהיה שחקן חופשי.

ה-MVP של סדרת הגמר אשתקד ספג לא מעט ביקורות כשהעדיף את הווריירס על פני קבוצות אחרות עם עזיבתו את אוקלהומה סיטי, ואף אחד מהן לא הפתיעה אותו. "ידעתי שכל איש תקשורת וכל אוהד יקרא לי בכל שם אפשרי", סיפר ל"אתלטיק". "אבל כל כך רציתי להיות מהדבר הזה, שלא שמתי זין. אני נהנה מהדרך בה הם משחקים כדורסל. מעולם לא שיחקתי עם קלעים כאלה, עם שחקנים שנעים ככה, שחקנים כל כך מגוונים. לא היה אכפת לי מאור הזרקורים או התהילה בלהיות השחקן הטוב ביותר או המורשת. אני נשבע שלא אכפת לי מהדברים האלה. אני פשוט רוצה לשחק כדורסל, וזו היתה ההזדמנות המושלמת עבורי לעשות זאת".

בזמן ש-KD הלך להיות כוכב בקבוצת כוכבים, חברו לאוקלהומה סיטי לשעבר ג'יימס הארדן הפך למפלצת התקפית ולמועמד לתואר ה-MVP של העונה כמעט מדי שנה. "אני מעריך את מה שהוא עושה", אמר דוראנט. "קודם לכן הייתי אומר, 'פאק, זה יכול היה להיות אני'. אבל עכשיו אני מעריך את המשחק יותר, כי אני בטוח בעצמי. אני לא צריך לזרוק בכל פעם כדי שיעריכו אותי".

עניין הביטחון בעצמו חזר שוב ושוב בראיון. בסיומו, סיפק אולי הכוכב רמז למה שעתיד להגיע בקיץ: "אני מוושינגטון, הייתי באוקלהומה סיטי שלוש שנים. משום מה, עברתי למפרץ לשלוש שנים. אני נודד כל חיי, אף פעם לא היתה לי סביבה יציבה. הקרבתי הרבה חרא כדי להיות כאן ולשנות את סגנון המשחק שלי כדי להיות עם החבר'ה האלה. זה היה שווה את זה".

עוד באותו נושא

קפיצה בלתי רגילה: השחקנים שמסוגלים להיות שוברי שוויון בפלייאוף

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
לא מתחרט לרגע - להיפך. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully