וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בספרד: ריאל מדריד מתארחת אצל לגאנס, יוביץ' מועמד מוביל להגיע בקיץ

הבלאנקוס מגיעים ל"בוטארקה" של לגאנס (22:00, ONE) שבו הפסידה המארחת פעמיים בלבד העונה. "מארקה" פורסם שחלוץ פרנקפורט מתקרב אחרי שאביו של השחקן פסל את הגעתו ליריבתה המרה ברצלונה

האתר הרשמי של ריאל מדריד

בווידאו: פלורנטינו פרס מציג את הברנבאו החדש

ריאל מדריד תתארח מחר (שני) אצל לגאנס (22:00, ONE) בדרבי הקטן של העיר מדריד שיסגור את המחזור ה-32 בליגה הספרדית. ריאל מגיעה אחרי הניצחון הלא פשוט על אייבר 1:2 במחזור הקודם בסנטיאגו ברנבאו כשקארים בנזמה כבש צמד והציל את הבלאנקוס ממבוכה נוספת. ריאל שנמצאת במקום השלישי עם 60 נקודות, חולמת עדיין להשיג את המקום השני בו נמצאת יריבתה העירונית אתלטיקו עם 65 נקודות שניצחה אתמול 0:2 את סלטה ויגו.

זינדין זידאן ירצה להמשיך את מאזנו הטוב מול לגאנס כשהוא מחזיק מולה בחמישה ניצחונות והפסד אחד בלבד כאשר בארבעת ניצחונותיו כבשה ריאל לפחות שני שערים. מי שנמצא כאמור בכושר מצוין עבור אלופת אירופה היוצאת הוא קארים בנזמה שכבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה וללא ספק חיזק את מעמדו מאז חזרתו של זידאן כמאמן הקבוצה במקומו של סנטיאגו סולארי. סרחיו ראמוס ייעדר אצל ריאל בגלל מתיחה בשריר.

לגאנס נמצאת בתקופה לא רעה מבחינתה כאשר לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים ובשלושה מהם היא אף ניצחה. הקבוצה הצנועה מפרברי מדריד התקבעה במרכז הטבלה במקום ה-12 כשבאמתחתה 40 נקודות הרחק מהתחתית הבוערת. לגאנס מחזיקה בנוסף במאזן ביתי מרשים והיא הפסידה "בבוטארקה" פעמיים בלבד העונה, ולריאל מדריד מצפה משחק לא קל בכלל.

עוד בנושא:

השערוריות הגדולות של ג'ואי בארטון
צרפת: ניקולא פפה יעזוב את ליל?
אייאקס: דה יונג ייעדר מול יובנטוס?
אנגליה: אוהדי ווסטהאם שרו שירים אנטישמיים

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ימשיך בכושרו הטוב? בנזמה/רויטרס

רשימת המועמדים להגיע לקבוצה בעונה הבאה מתארכת. ב"מארקה" פורסם שלוקה יוביץ' חלוצה של פרנקפורט מועמד לחזק את התקפת ריאל לצידו של בנזמה. המנהל הספורטיבי של ריאל שוחח עם מנהלי הקבוצה והמליץ להם להחתים את החלוץ הסרבי בן ה-21 שכבש העונה 25 שערים בכל המסגרות.

השחקן משחק בפרנקפורט אבל שייך בעצם לבנפיקה שנתנה לגרמנים אופציה לרכוש את השחקן תמורת 12 מיליון בלבד אבל ההתעניינות של ריאל עלולה לטרוף את הקלפים מבחינת הנשרים. השחקן הוזכר כמועמד להגיע ליריבתה הגדולה ברצלונה אבל אביו של השחקן אמר לפני מספר ימים "שלוקה לא רוצה להגיע לברצלונה", ונצטרך לצפות להתפתחויות בנושא.

לוקה יוביץ' שחקן פרנקפורט. רויטרס
יגיע בסופו של דבר לריאל? יוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully