וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר המכות: השערוריות הגדולות ביותר בקריירה של ג'ואי בארטון

כיבה סיגר בעין של חברו לקבוצה, היה מעורב באינספור קטטות ורב גם עם בניון. לאחר עוד עימות, הפעם כמאמן, חזרנו לכל סערות העבר

יוטיוב

בווידאו: ג'ואי בארטון נעצר על ידי המשטרה אמש (שבת)

לא בפעם הראשונה וככל הנראה גם לא בפעם האחרונה בקריירה, עלה ג'ואי בארטון לכותרות ולאו דווקא מהסיבות הנכונות. הילד הרע של הכדורגל האנגלי שתלה את הנעליים ב-2017 ופצח לפני שנה בקריירת אימון חולל אמש (שבת) שערורייה נוספת. הפעם, החלה חקירה משטרית כדי לבדוק האם מנג'ר פליטווד טאון תקף את מנג'ר בארנסלי דניאל סטנדל לאחר המשחק בין הקבוצות.

עם תום המפגש, שהסתיים ב-2:4 לבארנסלי, צייץ חלוץ הקבוצה המנצחת קולי וודרו כי בארטון תקף את סטנדל והותיר אותו "עם דם נוזל מפניו". הציוץ נמחק אולם החקירה, כאמור, החלה. "בעוד הכל כרגע בגדר לכאורה, נראה שתקרית מאוד חריגה התרחשה וצריך להתמודד איתה בזריזות", אמר מנהל הליגה שון הארווי.

"אנחנו מודעים לכך שמשהו התרחש במנהרות השחקנים לאחר המשחק", הודיעו במשטרת מחוז דרום יורקשייר. סטנדל, על פי דיווחים, סובל ממספר פציעות בפניו, אולם מצבו טוב.

זו ממש לא התקרית הראשונה בה בארטון מעורב מאז שהחל את הקריירה הסוערת שלו בכדורגל הבריטי בעשור הקודם. ניסינו לרכז עבורכם את עשר השערוריות הגדולות ביותר שלו, והאמינו לנו - זה לא היה פשוט. מתחילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully