וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס: פרנקי דה יונג בספק למשחק הגומלין נגד יובנטוס

הקשר המצטיין של אייאקס נפצע במשחק הניצחון של קבוצתו 2:6 על אקסלסיור בליגה ונאלץ לרדת מן המגרש בדקה ה-28. דה יונג היה מהמצטיינים במשחק הראשון נגד אלופת איטליה שהסתיים ב-1:1 באמסטרדם

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מיקי קוזמינר מתכונן לרבע גמר ליגת האלופות

פרנקי דה יונג בספק למשחק נגד יובנטוס בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. הקשר בן ה-21 נפצע אמש (שבת) בניצחון הגדול 2:6 של אייאקס נגד אקסלסיור במסגרת המחזור ה-30 בליגה ההולנדית.

המשחק הראשון בין הקבוצות נערך בשבוע שעבר ביוהאן קרויף ארנה והסתיים בשיוויון 1:1 כשההולנדים הרשימו מאוד ודה יונג היה מהשחקנים הבולטים במגרש נגד אלופת איטליה כשמאמנה של הגברת הזקנה, מסימיליאנו אלגרי החמיא לדה יונג ואמר עליו: "מדובר בילד חכם. הוא קרא את תכנית המשחק שלנו, והיה בלתי ניתן לעצירה". אם אכן דה יונג לא ישחק בגומלין בטורינו זאת תהיה מכה קשה לשאיפותיה של הקבוצה ההולנדית לחצי הגמר.

הכישרון הצעיר שנרכש בינואר האחרון על ידי ברצלונה תמורת 86 מיליון יורו נאלץ לנטוש את המגרש במחצית הראשונה בדקה ה-28 אחרי שהרגיש התכווצות בשריר הירך האחורי וסימן למאמנו אריק טן האח שיבצע חילוף. אייאקס המדורגת כעת ראשונה עם 74 נקודות נמצאת בעיצומו של קרב עיקש על תואר האליפות מול פ.ס.וו שבמקום השני עם 71 נקודות ואמורה לשחק היום (ראשון) נגד דה חראפשחאפ ולהיצמד שוב לחבורה מאמסטרדם.

עוד בנושא:

ווסטהאם: אוהדים נתפסו שרים שירים אנטישמיים
סמואל אומטיטי מועמד להגיע ליובנטוס, ברצלונה בעקבות הולנדי נוסף
ברצלונה:"לוקה יוביץ' לא מעוניין להגיע"

פרנקי דה יונג שחקן אייאקס. GettyImages
ישחק בגומלין בטורינו? דה יונג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully