וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס בעקבות סמואל אומטיטי, ברצלונה סימנה הולנדי צעיר נוסף

הגברת הזקנה עשויה להציע 80 מיליון יורו עבור הבלם, אחרי דה יונג ודה ליכט: גם לודוביט רייס מועמד. פוץ' זוכה למחמאות, בואטנג הושמץ

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה במסיבת עיתונאים אחרי הניצחון בליגת האלופות על מנצ'סטר יונייטד

לאחר ששתיהן כבר פחות או יותר הבטיחו לעצמן אליפות, עוסקות כעת ברצלונה ויובנטוס בעונה הבאה. השתיים נאבקות על מתייס דה ליכט, אולם על פי כל ההערכות והדיווחים, היהלום של אייאקס קרוב יותר לקטלאנים. על כן, לגברת הזקנה לא תהיה ברירה אלא לחפש אחר בלם חלופי, ובאיטליה טוענים שהבלם הזה עשוי להיות סמואל אומטיטי מהאלופה הספרדית. יובה עשויה להציע 80 מיליון יורו עבור הצרפתי, בצל הפרישה של אנדראה ברצאלי וגילם המתקדם של לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני.

דה ליכט, כאמור, צפוי להצטרף לפרנקי דה יונג בקאמפ נואו ולהרכיב מושבת הולנדים חדשה בקבוצה שבאופן מסורתי, מאז יוהאן קרויף ב-1973, מחבבת הולנדים. שחקן נוסף שעשוי לעשות את דרכו לברצלונה הוא לודוביט רייס, קשרה בן ה-18 של כרוניגן, שכבר רשם 36 הופעות ושני שערים בקבוצה הבוגרת.

שחקן כרוניגן לודוביט רייס. GettyImages
עוד הולנדי בדרך? רייס/GettyImages

ברצלונה סיימה אתמול (שבת) בתיקו 0:0 מביך מבחינתה נגד נועלת הטבלה ווסקה, אבל יש נסיבות מקלות: האלופה שיחקה בלי כוכביה הגדולים, העלתה הרכב משני, וברור היה שהראש של הקבוצה רק בליגת האלופות, בגומלין מול מנצ'סטר יונייטד.

מי שלא היה נשמע מאוכזב מן התוצאה הוא מאמן הבלאוגראנה ארנסטו ואלוורדה: "כמובן שרצינו לנצח אבל למשחק הזה היינו צריכים לערוך מספר שינויים. הגענו אחרי הניצחון במנצ'סטר על יונייטד 0:1 ובשבוע הבא יש לנו את הגומלין בקאמפ נואו, לכן היינו חייבים לעשות שינויים בסגל. ראיתי לנכון לשלב היום את השחקנים היותר צעירים ולתת להם את ההזדמנות להוכיח שמקומם בסגל הקבוצה".

על אי שיתופם של ליאו מסי ולואיס סוארס, אמר: "יש לנו לוח זמנים צפוף ואנחנו צריכים לשמור על השחקנים המרכזיים שלו טריים ככל האפשר. במידה ולא היינו מנצחים את אתלטיקו מדריד במחזור הקודם הסגל היה שונה".

אגב, ביום שישי ואלוורדה נשאל על הפציעה של מסי, שספג מהלומה בפניו משחקן מנ' יונייטד כריס סמולינג, והשתמש בדימוי מעניין: "דיברתי עם ליאו, והוא יהיה בסדר אחרי המהלומה שחטף, אבל הוא קיבל מכה חזקה, כאילו נכנסה בו משאית". סמולינג עצמו אמר ש"שוחחתי איתו אחרי המשחק, אמרתי לו שזה היה בטעות, והוא מבין את זה. גם סוארס דיבר איתי והבין את זה. זה נחמד מאוד שעל הדשא אפשר להיות יריבים, ובסיום המשחק מפגינים כבוד הדדי גדול זה לזה".

שחקן ברצלונה ליאו מסי חוגג. רויטרס
רצה לשמור עליהם. מסי וסוארס/רויטרס

על הופעות הבכורה בהרכב של מוסא ווגה, ז'אן קלייר טודיבו וריקי פוץ' הוסיף המאמן: "הם השתפרו ככל שהמשחק התקדם. זה נורמלי שבהתחלה הם היו יותר מהוססים אבל לקראת סוף המשחק הם הוכיחו שיש להם מקום בלה ליגה ואני מרוצה מעבודתם על המגרש".

ואלוורדה התלונן גם על תנאי המגרש בווסקה וסיפר כיצד הושפעה קבוצתו מן הנושא: "תנאי המגרש לא היו אידיאליים עבורנו. המגרש היה יבש ולא רטוב כמו שאנחנו רגילים מה שגרם למשחק איטי ומסורבל שהיטיב עם שחקני ווסקה".

ברצלונה עלתה למשחק עם הרכב שהגיל הממוצע בו הוא 24 שנה ו-133 ימים - הממוצע הכי צעיר העונה לקבוצה בליגה הספרדית. מי שקיבל מחמאות היה ריקי פוץ', שב"מארקה" החמיאו למסירה עיוורת שלו, מבלי להסתכל, שהותירה את דמבלה באחד על אחד מול השוער. "הוא סיפק מסירה שרק כדורגלנים יחידי סגולה מסוגלים לנפק", נכתב עליו ב"מארקה", "הוא הוחלף, אבל המחיש את הקסם שלו". מנגד, על קווין פרינס בואטנג נכתב ב"מארקה" בציונים: "לא בכושר, איטי, כבד, עכשיו אפשר להבין למה ואלוורדה לא משתף אותו".

עוד באותו נושא

אביו של לוקה יוביץ': "הוא לא מעוניין להגיע לברצלונה". חואן מאטה יצטרף?

לכתבה המלאה
ריקי פוץ' הצעיר מנסה להשתחרר משחקני ווסקה. (צילום: רויטרס). רויטרס
"השתפר ככל שהמשחק התקדם". פוץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully