וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של לוקה יוביץ': "הוא לא מעוניין להגיע לברצלונה". חואן מאטה יצטרף?

מילאן יוביץ' אישר: "הם הגישו הצעה, אבל הוא אמר לי שהוא מעדיף דקות משחק מכסף". דיווח: אביו של מאטה נפגש עם הנהלת הקטלאנים

עריכת וידאו: מתן חדד

לוקה יוביץ', הסקורר הסרבי של פרנקפורט, נחשב ל"יורש" האולטימטיבי של לואיס סוארס בברצלונה. זה לא סוד שסקאוטים של מועדון הפאר הקטלאני עוקבים אחריו והוא חזק על הכוונת לעונה הבאה. יוביץ' כבש כבר 25 שערים העונה בכל המסגרות והוא רק בן 21. יוביץ' הוא מושאל מבנפיקה ולגרמנים יש אופציה לרכוש אותו תמורת 7 מיליון יורו בלבד. ברצלונה, כך על פי הדיוחים, תהיה מוכנה לרכוש אותו בקיץ תמורת 50 מיליון יורו ולהפוך אותו לחלוץ העתיד שלה.

אלא שלפחות על פי אביו של לוקה, מילאן יוביץ', זה לא הולך לקרות בעונה הבאה. "ללוקה יש הרבה הצעות, אחת מהן מברצלונה", אישר מילאן ל"בילד" הגרמני, "אבל הוא לא מעוניין כרגע לעזוב את פרנקפורט. הוא לא בטוח שהוא יקבל מספיק דקות שם. הוא רוצה להמשיך בבונדסליגה ולהעפיל לליגת האלופות עם פרנקפורט. הוא בעצמו אמר לי לפני כמה ימים 'אבא, אני לא מודאג מהכסף. אני רוצה לשחק כדורגל".

לוקה יוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. רויטרס
מעבר לברצלונה? לא כל כך מהר. לוקה יוביץ'/רויטרס

אבא אחר שמעורב בקריירה של הבן שלו הוא אביו של חואן מאטה קשרה הספרדי של מנצ'סטר יונייטד. על פי דיווח ב"קאדנה סר", אביו של מאטה נפגש עם ראשי ברצלונה לפני כמה שבועות במשרדי המועדון הקטלאני. בעיתון הספרדי טוענים שהקטלאנים רואים במאטה כאחד השחקנים שמועמדים להגיע בקיץ, כאשר המאמן ארנסטו ואלוורדה אוהב את הוורסטיליות שלו. סיבה נוספת היא האפשרות שבארסה תחתים אותו בחינם משום שחוזהו נגמר בקיץ.

מאטה, 30, הגיע למנצ'סטר יונייטד מצ'לסי ב-2014. הוא משחק בליגה האנגלית מאז 2011, כאשר הפריצה שלו הגיעה במדי ולנסיה. מאטה לא שותף במשחק של מנצ'סטר מול ברצלונה ביום רביעי ברבע גמר ליגת האלופות ובכלל לא זוכה להרבה דקות מאולה גונאר סולשיאר. סך הכל הוא כבש העונה 2 שערים ב-13 הופעות בהרכב, מתוכן בתשעה משחקים הוא לא סיים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully