וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ווסטהאם שרו שירים אנטישמיים, במועדון ירחיקו אותם לכל החיים

בת לניצול שואה שנאם באפטון פארק לפני מספר שנים תיעדה את האירוע המכוער, הפטישים הגיבו: "מקומם של האנשים האלה לא בחברה מתורבתת"

טוויטר

חלק מאוהדי ווסטהאם שעשו את דרכם למשחק מול מנצ'סטר יונייטד אמש (שבת) תועדו כשהם שרים שירים אנטישמיים נגד טוטנהאם (המזוהה עם הקהילה היהודית), באירוע מכוער נוסף בכדורגל האנגלי. בשבוע שעבר צולמו אוהדי צ'לסי שרים שירי שנאה איסלמופוביים נגד מוחמד סלאח מליברפול, ולאחרונה סבלו גם דני רוז וראחים סטרלינג מקריאות גזעניות כנגדם במדי נבחרת אנגליה. כמובן שגם מחוץ לבריטניה נרשמו העונה לא מעט תקריות גזעניות במגרשי הכדורגל.

הסרטון המדובר הופץ ברשתות החברתיות על ידי בת לניצולי שואה. "כאוהדת ווסטהאם ובן לניצול שואה שדיבר באצטדיון שלכם, אני חושב שזה מחריד ב-2019", צייצה מישל ריצ'מן, שאביה נכח באפטון פארק בטקס יום השואה ב-2013.

הפטישים מיהרו להגיב והבהירו שברגע שיזהו את האוהדים שצולמו, ישעו אותם לכל החיים ממשחקי הקבוצה. "אנחנו נגעלים מתוכן הווידאו", הצהירו בהודעה רשמית. "מקומם של האנשים הללו לא במועדון שלנו, או בחברה מתורבתת. ננסה לזהות את הנאשמים, נעביר את פרטיהם למשטרה ונשעה אותם לכל החיים מהאצטדיון שלנו, וממשחקי החוץ. אנחנו איתנים בדעותינו - אין מקום לדברים כאלה במועדון הזה".

עוד בנושא:

אנגליה: צמד פנדלים של פול פוגבה הצילו את מנצ'סטר יונייטד, 0:4 לטוטנהאם

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully