וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחול השדים בפתח: ליל הצהירה שניקולא פפה יעזוב בתום העונה

שחקן הכנף צפוי להפוך לאחד המלפפונים הלוהטים של חלון ההעברות ויעלה למעלה מ-50 מיליון יורו. באיירן מינכן מובילה במירוץ

עריכת וידאו: מתן חדד

נשיא ליל, ג'רארד לופס, פיזר היום (ראשון) את הערפל סביב כוכב הקבוצה ניקולא פפה והצהיר שהוא יעזוב בקיץ. הדברים הללו אמורים לתת את האות למחול שדים סביב שחקן הכנף הצרפתי-שנהבי, כשהמועמדת המובילה לצרף אותו היא באיירן מינכן.

פפה בן ה-23 כבש העונה 18 שערי ליגה והיה מעורב ב-12 שערים נוספים (בישולים + סחיטות פנדלים). בעונה שעברה הוא הבקיע 13 שערים וההמשכיות הזו שכנעה גם את הספקנים. אחרי שליל שילמה לאנז'ה 10 מיליון יורו עבורו בקיץ 2017, הקבוצה מצפון צרפת צפויה למכור אותו בסכום של למעלה מ-50 מיליון יורו.

"ארבעה-חמישה שחקנים יעזבו בקיץ, העזיבה של ניקולא פפה היא עובדה", אמר הנשיא לופס, "אנחנו לא יכולים לעמוד יותר בשווי השוק שלו. לא נדון בהעברה שלו עד אמצע מאי. אחר כך הוא יצטרך לקבל החלטה לאן לעבור, אני מאמין שתהיה לו אפשרות לבחור".

באיירן מינכן מתכוננת ליום שאחרי אריאן רובן ופרנק ריברי ולפי דיווחים כבר הגישה על פפה הצעה שנדחתה. גם ארסנל ומנצ'סטר יונייטד נחשבות למועמדות. מאמן ליל, כריסטוף גאלטייה, נשאל אתמול אם מעבר אפשרי של פפה לפריס סן ז'רמן יהיה חיובי עבור הצדדים והשיב: "אני חושב שכן. ככה פריס תקבל שחקן שלא זקוק לזמן כדי להתאקלם, מישהו שמכיר את הליגה ואת הקבוצה".

שחקן ליל, ניקולא פפה. AP
הגיע הזמן לקפיצת מדרגה. פפה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully