וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: אי העפלה לליגת האלופות תגרור קיצוץ משמעותי בשכר

לפי "הסאן", אם הקבוצה לא תסיים במקום ה-4, השחקנים יאלצו לקצץ עד 25 אחוז משכרם. במועדון חוששים מבריחה המונית של הכוכבים

עריכת וידאו: מתן חדד

שכרם של שחקני מנצ'סטר יונייטד ייפגע באופן משמעותי אם הקבוצה לא תעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה. לפי "הסאן", כל השחקנים יעמדו בפני קיצוץ במקרה כזה, אבל חלק מהם עלול לאבד עד 25 אחוזים משכרם.

השדים האדומים מדורגים במקום השישי בפרמיירליג ומנהלים מאבק עיקש עם צ'לסי, טוטנהאם וארסנל עד שני כרטיסים לליגת האלופות. הערב (רביעי, 22:00, ספורט 5) אולה גונאר סולשיאר ושחקניו יארחו את ברצלונה למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות ויש לציין שזכייה מפתיעה שלהם במפעל, יעניק להם כרטיס לעונה הבאה ללא קשר למיקום בליגה.

ראשי המועדון לא מנסים להסתיר את הקיצוץ בתקציב במקרה של אי העפלה לליגת האלופות בעונה הבאה. מעבר לכך שהקבוצה לא תקבל מאופ"א את הסכומים המגיעים לכל משתתפת במפעל, הרי שהיא תאבד גם כ-30 אחוז מהסכום הנקוב בהסכם החסות עם אדידס. בעונת 2016/17 בה מנצ'סטר יונייטד לא עלתה לליגת האלופות, אדידס קיצצה את הסכום בכ-20 מיליון ליש"ט.

סולשיאר סבור שיונייטד תהיה צריכה חמישה ניצחונות מששת משחקי הליגה שנותרו לה כדי לסיים במקום השלישי או הרביעי. אבל לקבוצה נותרו כמה משחקים לא קלים, ביניהם נגד מנצ'סטר סיטי וצ'לסי בבית, ואברטון בחוץ. החשש בקרינגטון הוא ששחקנים בכירים יחפשו נתיב מילוט לקבוצה שכן משתתפת בליגת האלופות.

עוד בנושא:

דני דרינקווטר נעצר על נהיגה בשיכרות אחרי תאונה: "חגג כמו משוגע"
וירג'יל ואן דייק: "בחרתי בראחים סטרלינג לשחקן העונה"
סארי מודה: "לא יהיה קל לשכנע את אדן הזאר להישאר בצ'לסי"

פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
לא פלא שהוא רוצה לעזוב. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully