וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דייק: "בחרתי בראחים סטרלינג לשחקן העונה"

בלם ליברפול מגלה שהוא בחר בכוכב של היריבה הגדולה למירוץ האליפות לתואר שחקן השנה של הכדורגלנים: "אני פשוט מנסה להיות כן: מגיע לו". אבל למי הצביע סטרלינג?

צפו בקליפ הקמת האצטדיון החדש של טוטנהאם

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק מגלה: הצבעתי לראחים סטרלינג לתואר כדורגלן העונה בבחירת השחקנים. גם ואן דייק נחשב לאחד המועמדים לתואר כדורגלן השנה בפרמיירליג, כשהיה ללא ספק אחד השחקנים הבולטים בליברפול בניסיונה הנחוש לזכות באליפות ראשונה מאז 1990. עם זאת, הבלם ההולנדי בחר בשחקן ממנצ'סטר סיטי, היריבה הגדולה של ליברפול במירוץ לתואר. יש לציין כי החוקים אוסרים על שחקן לבחור שחקן מהקבוצה שלו.

"בחרתי בראחים סטרלינג", אמר ואן דייק, על הקשר-חלוץ האנגלי, ששיחק בעבר בליברפול, "עשיתי מה שאני חושב, ואני חושב שזה מגיע לו. הייתה לו עונה פנטסטית. יכולתי גם להצביע לברנרדו סילבה ולעוד כמה שחקנים ממנצ'סטר סיטי. אבל אני פשוט מנסה להיות כן. אני חושב שהוא השתפר מאוד ככדורגלן השנה".

ואן דייק, פירמינו, ליברפול. רויטרס
חושב קבוצתית. ואן דייק/רויטרס

סטרלינג אכן הצטיין, וכבש העונה 15 שערים בפרמיירליג. עם זאת, ואן דייק מועמד רציני לתואר, לאור העובדה שליברפול עדיין במירוץ (גם לאליפות הפרמיירליג, וגם בליגת האלופות), ושבליגה היא שמרה ב-17 משחקים על רשת נקייה, עם הגנת תחת פיקודו של ההולנדי.

אבל ואן דייק טוען שהוא מרוכז רק בזכייה בתארים קבוצתיים. "פרסים אישיים? לא יודע", אמר ההולנדי, "כמובן, זה גורם לגאווה, ובצדק, אבל כל העבודה הקשה שהשקענו באימונים זה משהו שעשינו ביחד. המטרה היא לזכות בתארים ביחד, משהו קולקטיבי כמועדון. נקווה שזה יקרה לנו העונה".

יש לציין כי סטרלינג עצמו לא בחר באף שחקן מליברפול, ואתמול הוא גילה שהוא עצמו בחר בהארי קיין לתואר.

עוד באותו נושא

יורגן קלופ: "אף אחד לא היה מודאג לגבי סלאח, גם לא הוא בעצמו"

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
עומה מרשימה. סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully