וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אף אחד לא היה מודאג לגבי סלאח, גם לא הוא בעצמו"

מאמן ליברפול החמיא למצרי, שחזר לכבוש ביום שישי, לקראת פורטו אותה הביסו האדומים בעונה שעברה: "יהיה קשה יותר הפעם" (ג', 22:00, 5+)

רבע הגמר - משחק ראשוןהסתיים09/04/2019
ליברפול
  • קייטה (5)
  • פירמינו (26)
0
    פורטו
    עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: מיקי קוזמינר מתכונן לרבע גמר ליגת האלופות

    הרכבי הקבוצות

    אחרי ה-1:3 מול סאות'המפטון בשישי, ליברפול תמשיך מחר (ג', 22:00, 5+) במסע המשחקים הקריטיים שלה במאבק על האליפות וליגת האלופות. האדומים יארחו את פורטו במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות במטרה להשיג יתרון ומקדמה לקראת הגומלין בפורטוגל. פורטו תיאלץ להסתדר ללא פפה ואנדר הררה המושעים כשליברפול תחסר את אנדרו רוברטסון ואת ג'ו גומז.

    זו השנה השנייה ברציפות שליברפול פוגשת את פורטו בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. בעונה שעברה זה נגמר עם 0:5 מוחץ של המייטי רד'ז בפורטוגל ו-0:0 בגומלין חסר הרלוונטיות באנפילד. אז זה היה בשמינית הגמר וליברפול המשיכה עד הגמר, שם הפסידה 3:1 לריאל מדריד.

    ליברפול מגיעה אל המשחק הזה אחרי 14 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות וכפייבוריטית ברורה להמשיך לחצי הגמר. הקבוצה של יורגן קלופ עברה את באיירן מינכן אחרי 0:0 באנפילד ו-1:3 באליאנץ ארנה. פורטו, לעומת זאת, הצליחה להדיח את רומא אחרי שהפסידה לה 1:2 באיטליה וניצחה 1:3 בגומלין.

    sheen-shitof

    פתרון טבעי

    גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

    בשיתוף גברא
    יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
    קלופ במסיבת העיתונאים/רויטרס

    יורגן קלופ נשאל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על העובדה שהקבוצה שלו מרבה לכבוש שערים מאוחרים ואמר: "אני לא אוהב לדבר על זה כי אני מעדיף לדבר על זה שניצחנו במשחקים האלה. זה נראה כאילו זה מזל כי כבשנו תמיד שערים מאוחרים. נגד טוטנהאם זה כמובן היה שער שלא נכבוש עוד הרבה פעמים, אבל גם הוא היה תוצאה של דברים שאנחנו עובדים עליהם".

    קלופ דיבר על כך שמוחמד סלאח חזר לכבוש בליגה אחרי כחודשיים ואמר: "השער המאוחר נגד טוטנהאם עזר מאוד. זה לא היה שער שלו, אבל הוא כפה את השער העצמי וזה הרגיש טוב מאוד. הוא היה כל כך קרוב לכבוש בכל כך הרבה מקרים שונים ולמרות זאת יש לו כבר 18 שערים בפרמיירליג ומשהו כמו שבעה או שמונה בישולים. אף אחד לא היה מודאג, גם הוא לא היה מודאג". כשנשאל אם הוא חושב שפורטו תאתגר את קבוצתו יותר מאשר בעונה שעברה, אמר: "אני בטוח בזה ב-100%".

    בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק הוסיף: "פורטו לא רוצה לחוות את מה שהיא חוותה בעונה שעברה. הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא להתרכז בעצמנו ולזכור שאנחנו פוגשים יריבה חזקה. אני מקווה שנוכל להשיג מקדמה לגומלין כי בפורטוגל יהיה קשה מאוד".

    וירג'יל ואן דייק שחקן ליברפול. רויטרס
    ואן דייק יחייך גם אחרי המשחק?/רויטרס

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully