וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי מודה: "לא יהיה קל לשכנע את אדן הזאר להישאר בצ'לסי"

אוהדי ווסטהאם שרו להזאר "אתה בדרך לריאל מדריד", הבלגי הכחיש והבהיר ש"כרגע אני חושב רק על צ'לסי", המאמן יודע: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר עליו, אבל נצטרך לכבד את ההחלטה שלו"

צפו בקליפ הקמת האצטדיון החדש של טוטנהאם

אדן הזאר דוחה את הדיווחים והשמועות על מעבר שלו לריאל מדריד, אך מבהיר ש"עכשיו" זה לא על הפרק, נראה בסוף העונה. גם מאמן צ'לסי מאוריציו סארי טוען שלקבוצה אסור לשחרר אותו, אך מודה שמדובר באפשרות ריאלית. כידוע, בספרד ובאנגליה מדווחים בשבועות האחרונים על עסקת ענק שמתכננת ריאל מדריד לרכישת כוכבה של צ'לסי, ואתמול (שני) אוהדי ווסטהאם הקניטו את הזאר ושרו לו "אתה בדרך לריאל מדריד".

הזאר, שכבש שער נהדר בניצחון 0:2 של קבוצתו, הגיב ואמר: "הם טועים. עכשיו אני מרוכז רק בצ'לסי עד לסוף העונה. אני רק רוצה לסיים בין ארבע הראשונות, בליגה האירופית, עוד יש לנו הרבה דברים לעשות ואז נראה. אנחנו במומנטום טוב עכשיו, ניצחנו שלושה משחקים ברציפות ואנחנו חייבים לשמור על הדרך הזאת. הטופ-4 זה המטרה שלנו והליגה האירופית זה המטרה שלנו".

עוד בנושא
אנגליה: צמד של אדן הזאר העלה את צ'לסי למקום השלישי
הסוכן של נביל פקיר: "הוא כבר עבר את הבדיקות בליברפול וצולם עם מדי הקבוצה"
תומר חמד: "חזרה לארץ? מציע לא לבנות עלי לקיץ הקרוב"

אדן הזאר דוהר, צ'לסי מול ווסטהאם. רויטרס
דוהר. הזאר/רויטרס

הקשר הבלגי כבש שער נהדר, בסלאלום מרשים, והודה: "זה באמת היה משהו מיוחד. לפעמים כשאני לוקח את הכדור אני פשוט מנסה ללכת איתו קדימה ואז בתוך הרחבה זאת בעיה למגן להתמודד איתי כי אם הוא נוגע בי הוא עלול לגרום לפנדל. היה לי קצת מזל בשער, אבל האמת היא שזה באמת היה גול טוב". הפרשן ג'ימי קראגר תמצת את זה במדויק: "הזאר טוב מדי בשביל צ'לסי... הוא השחקן הכי טוב בליגה. כשלואיס סוארס שיחק בליברפול ואמרו שהוא מועמד לארסנל, אני וג'רארד אמרנו ללואיס, 'אתה טוב מדי בשביל ארסנל'. שחקן כמו הזאר צריך מועדון כמו ריאל מדריד".

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי נשאל על הזאר, והודה: אסור לנו לוותר עליו. "מבחינה טכנית, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד אותו", אמר סארי, "גם כי זה בלתי אפשרי למצוא הזאר אחר. כרגע אין עוד הזאר, זו רמה גבוהה מדי. נצטרך למצוא שני שחקנים כדי להגיע לרמה של הזאר. כך שאני מקווה שהוא יישאר, אחרת נצטרך למצוא שני שחקנים כדי שיגיעו לרמה הזאת. אני בטוח שהמועדון לא רוצה למכור אותו, אבל כמובן שכולנו צריכים לכבד את ההחלטה שלו. העונה הבאה היא האחרונה בחוזה שלו. אם הוא רוצה משהו אחר, נכבד את זה. ננסה כמובן בכל דרך לשכנע אותו להישאר, אבל זה לא קל".

אגב, סארי נשאל מה דעתו על המחיר שלכאורה נקבע להזאר - 100 מיליון ליש"ט - ואמר: "זול מדי. בשוק של היום, זה זול מדי. אין לי מושג מה צריך להיות המחיר, אבל בחלונות האחרונים ראינו הרבה מחירים. קשה להשוות את הזאר לשחקנים אחרים".

עוד בנושא
ריאל מדריד: כך תמומן עסקת אדן הזאר
בצרפת לוחצים על פול פוגבה לעבור לריאל מדריד
קיליאן אמבפה מתרחק מריאל מדריד "בגלל קארים בנזמה"

עוד באותו נושא

אנגליה: צמד של אדן הזאר העלה את צ'לסי למקום השלישי

לכתבה המלאה
אדן הזאר, צ'לסי. רויטרס
כרגע הוא חושב רק על צ'לסי. כרגע? הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully