וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: כך תמומן עסקת אדן הזאר, בצרפת לוחצים על פול פוגבה לעבור

הבלוז מתעקשים על סכום של למעלה מ-100 מיליון יורו, במדריד מסבירים מאיפה יגיע הכסף. ביונייטד שוב "מעלים תהיות" בנוגע לפול פוגבה, קיליאן אמבפה מתרחק "בגלל קארים בנזמה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אופטימיות בריאל מדריד בנוגע לאפשרות שאדן הזאר ילבש את מדי הקבוצה בעונה הבאה. ברשת "סקיי" הבריטית דווח אמש (ראשון) ש"גובר הביטחון" אצל הבלאנקוס לגבי הסיכוי שתושלם בקיץ עסקה עם צ'לסי. הבלוז ממשיכים לדרוש על הכוכב הבלגי בן ה-28, שמסיים חוזה ב-2020, יותר מ-100מיליון יורו. יחד עם זאת, בריאל מאמינים שהלונדונים יתגמשו משום שאין להם ברירה אלא להשלים את העסקה, כשברקע איסור ההחתמות שיחול על הקבוצה החל מהקיץ (ויסתיים בינואר).

בעיתונות הבלגית הוסיפו פרטים נוספים וטענו שצ'לסי עדיין לא הסכימה להצעה של ריאל בגובה 100 מיליון יורו, ואף לא נתנה לבלאנקוס שום אינדיקציה או רמז שתסכים להצעה שכזו. הבלוז ממשיכים לדרוש סכום גבוה יותר, אולם למרות זאת גם בתקשורת האנגלית וגם בזו הספרדית כבר משוכנעים שהעסקה תצא לפועל.

"אס" מדווח היום ש"כדי לממן את עסקת הזאר ריאל מדריד בונה על מכירתם של שני שחקנים שזידאן חושב שניתן לוותר עליהם: מתאו קובאצ'יץ' וחאמס רודריגס". לשמחת ריאל, מאמן צ'לסי מאוריציו סארי כבר הצהיר שהוא "רוצה את קובאצ'יץ' לעונה הבאה", רק לא ברור אם סארי יהיה בעונה הבאה כדי לבקש מההנהלה לרכוש את הקרואטי המושאל לבלוז. בנוגע לחאמס, הרי שבאיירן מינכן אמרה שאם המאמן קובאץ' ירצה אותו היא תשלים את רכישתו של הקולומביאני המושאל ותשלם עליו 42 מיליון יורו (במסגרת השלמת הסכם ההשאלה), אך לא ברור אם זה יקרה.

עוד בנושא

ריאל מדריד שוב דשדשה, זינדין זידאן הודה: "קשה לשחק על כלום"
תמורת 300 מיליון יורו: "מבצע ניימאר לריאל מדריד יצא לדרך"
ברצלונה תשדרג את ראקיטיץ', מסי וסוארס "הצמד הקטלני באירופה"

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
ריאל אופטימית. הזאר/רויטרס

במקביל, נראה שפלורנטינו פרס משתכנע שלאור היכולת של קארים בנזמה וקצב הכיבושים המסחרר שלו, אין צורך של ממש בחלוץ מרכזי בכיר. התוכנית המקורית של ריאל היתה לצרף חלוץ בעל שיעור קומה לקבוצה בקיץ, והשם החם היה קיליאן אמבפה, אולם על פי "אס", בנזמה "גרם לשינוי בתוכניות", והיכולת הטובה שלו שכנעה את פרס ש"לא צריך לפזול הצידה".

כמו כן, מעמדו של גארת' בייל בקבוצה לא ברור. הוולשי שוב ספג קריאות בוז מהאוהדים בסנטיאגו ברנבאו במהלך המשחק האחרון של הקבוצה מול אייבר, ולאחר המשחק סירב זידאן לאשר או להכחיש שהוא יעזוב בקיץ. "לא אגיב על זה. לבייל יש חוזה לעוד שנתיים בריאל, הוא שחקן שלנו", אמר זידאן, אבל באנגליה שוב פירשו זאת כאמירה "מגומגמת" של המאמן שמשאירה פתח לעזיבה.

עוד באותו נושא

תמורת 300 מיליון יורו: "מבצע ניימאר לריאל מדריד יצא לדרך"

לכתבה המלאה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא צריך לפזול הצידה. בנזמה/רויטרס

בינתיים גם בצרפת לא מתעלמים מהאפשרות שפול פוגבה יעזוב בקיץ את מנצ'סטר יונייטד ויעבור לריאל. שער "פראנס פוטבול" קורא "פוגבה, הגיע הזמן לעזוב לריאל מדריד", ועל פי המגזין הצרפתי היוקרתי, "ההתלהבות של פוגבה במנצ'סטר יונייטד אחרי העזיבה של מוריניו כבר דעכה, וביונייטד שוב עולות תהיות לגביו לנוכח הופעותיו האחרונות. מעבר לריאל מדריד יהיה הולם יותר לאיכויות של השחקן".

שחקן נוסף שעשוי לחזור לריאל מדריד הוא מרטין אודגארד, הקשר שמושאל לוויטסה ועושה עונה לא רעה. הנורבגי בן ה-20, שמוערך על ידי זידאן, אמר: "נדבר עם ריאל מדריד בתום העונה, וביחד נקבל החלטה. החוזה של אודגארד במדריד הוא עד 2021.

שער "פראנס פוטבול" על פול פוגבה. צילום מסך
שער "פראנס פוטבול"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully