וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב דשדשה, זינדין זידאן הודה: "קשה לשחק על כלום"

הבלאנקוס חילצו 1:2 מאייבר, מאמנה מחכה לעונה הבאה ובינתיים משבח את בנזמה ומסרב לספק הצהרות בנוגע לעתידו של בייל

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: רשימת המשתכרים הגבוהים ביותר העונה

ריאל מדריד כבר ראתה איך היא בדרך לעוד מפלה בעונה הקשה שעוברת עליה, אולם בסופו של דבר פיגור 1:0 מול אייבר בסנטיאגו ברנבאו הפך לניצחון 1:2, כשקארים בנזמה המשיך בכושרו האישי הטוב וכבש זה משחק שלישי ברציפות - הפעם צמד (59, 81). הצרפתי עומד העונה על 26 כיבושים בכל המסגרות, והוא רחוק שישה שערים בלבד מהשוואת עונת השיא שלו במועדון - 32 שערים ב-2011/12.

"העונה כבר לא נזכה בכלום, אנחנו יודעים את זה, ולשחק על כלום זה קשה", הודה זינדין זידאן. "במחצית היינו צריכים לשנות דברים, כי ידענו שאסור לנו להמשיך כפי שהיינו במחצית הראשונה. שיחקנו יותר כמו קבוצה. רצנו יותר, עבדנו יחד ושינינו לגמרי את המשחק. צריך לברך את השחקנים שנאבקו ועזרו אחד לשני. אני שמח מאוד בשביל קארים, היתה לו עונה נהדרת והשערים אולי שינו את התפיסה של אנשים לגביו. הוא מעולם לא השתנה כשחקן".

עוד בנושא:

איטליה: מואיז קן העניק ליובנטוס 1:2 על מילאן והיא מרחק משחק אחד מהאליפות
גרמניה: באיירן מינכן מחצה 0:5 את בורוסיה דורטמונד ועלתה לפסגה
מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי אחרי שגברה 0:1 על ברייטון

50,284 צופים בלבד פקדו את הברנבאו - הכמות השלישית הכי נמוכה העונה. רבים מהם שרקו בוז לגארת' בייל כבר בדקה השלישית, לאחר שהוולשי איבד כדור, והשריקות נמשכו גם בהמשך המשחק. "הוא שחקן של ריאל מדריד ונותרו לו שנתיים כאן לפי החוזה. נראה מה יהיה איתו, זה לא הזמן לדבר עליו", אמר זידאן. "השריקות לא משמחות אותנו, אבל הקהל מגיע לראות את הקבוצה משחקת היטב. הוא יודע שהעונה נגמרה, כל שנותר הוא לנסות לסיים במקום השני".

נאצ'ו הוסיף על שריקות הבוז: "הקהל משפיע עלינו, אנחנו רוצים שכולם יהיו איתנו. ברור שזה אצטדיון מלחיץ, כי הציפיות גבוהות. נצטרך לשקם את הביטחון שלהם בנו". על העונה שעוברת על בנזמה אמר: "הוא בכושר מדהים, אני חושב שזו העונה הטובה בקריירה שלו, לפחות הטובה ביותר שאני ראיתי ממנו".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
הסוף מתקרב כנראה. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully