וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תשדרג את חוזהו של ראקיטיץ', מסי וסוארס "הצמד הקטלני באירופה"

ברתומאו לא מתכוון לאפשר לקרואטי לעזוב למרות העניין הגובר באיטליה. בספרד מתלהבים: מסי וסוארס כבשו יותר מ-18 קבוצות

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות, ברצלונה מרוכזת במשימות שנותרו לה העונה בליגת האלופות, אבל במקביל גם לוטשת עיניים לעבר הקיץ, שצפוי להיות עמוס ומאתגר. אחת השאלות הגדולות נוגעות לעתידו של איבן ראקיטיץ' שמסיים חוזה. אמש (ראשון) פורסם ב"גאזטה דלו ספורט" שהקשר הקרואטי "אמר כן" ליובנטוס, ויעבור לשורותיה במקרה שלא יישאר בברצלונה. הדברים של נשיא בארסה ז'וספ מריה ברתומאו בראיון אמש, ש"המאמן מאוד מאמין בו, אבל יחד עם זאת אנחנו חייבים לשמור על איזון במשכורות, ונקבל החלטה לגביו רק בסוף העונה" - רק הוסיפו שמן למדורה.

יחד עם זאת, בעיתון הקטלאני "קופה" מדווחים הבוקר שבארסה לא מתכוונת לאפשר לראקיטיץ' לעזוב, למרות שהוא זוכה לעניין רב מקבוצות הפאר באיטליה (מלבד יובנטוס, גם אינטר מחזרת אחריו). על פי הדיווח, ברצלונה מתכוונת להגיש לקשר בן ה-31 חוזה משודרג שישאיר אותו בקבוצה בשנתיים הקרובות לפחות.

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד במשחק העונה
ברצלונה חגגה עם שירת "קמפאונס", אתלטיקו נגד השופטים
תמורת 300 מיליון יורו: "מבצע ניימאר לריאל מדריד יצא לדרך"

שחקני ברצלונה איבן ראקיטיץ', ג'ורדי אלבה חוגגים. רויטרס
שניהם יישארו? ראקיטיץ' וג'ורדי אלבה/רויטרס

במקביל, ברצלונה מתכוננת כאמור למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות באולד טראפורד, עם מעקב מיוחד אחרי הצמד הקטלני מסי-את-סוארס. השניים מציגים לאחרונה שיתוף פעולה פורה במיוחד, וב"ספורט" הקטלאני הקדישו להם כתבת שער תחת הכותרת "הצמד הקטלני באירופה". יחדיו, הם חיברו 66 שערים בכל המסגרות (מסי 43, סוארס 23).

בליגה הספרדית היא כבשו 53 שערים, מאזן שממקם אותם מעל 18 מתוך 19 הקבוצות בליגה, שרק ריאל מדריד (וברצלונה, מן הסתם) עם יותר שערי זכות. בסך הכל, ברצלונה כבשה העונה 121 שערים בכל המסגרות, ולמסי וסוארס היתה מעורבות ישירה (כיבוש או בישול) ב-83 מהם - שמהווים 68.5%. מתוך 20 השערים האחרוים, הם כבשו 14 ובישלו עוד ארבעה. בסך הכול, מאז שהחלו לשתף פעולה בברצלונה כבשו מסי וסוארס 404 שערים (מסי 241, סוארס 163).

כך או כך, מול מנצ'סטר יונייטד סוארס יצטרך לשבור חתיכת בצורת: חלפו שלוש וחצי שנים מאז הפעם האחרונה שכבש באולד טראפורד.

עוד באותו נושא

חואקין קפארוס הודיע שהוא סובל מלוקמיה: "אמשיך לאמן, הכל כרגיל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully