וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואקין קפארוס הודיע שהוא סובל מלוקמיה: "אמשיך לאמן, הכל כרגיל"

מאמן סביליה בראיון לא שגרתי אחרי ה-0:2 על ויאדוליד: "חשוב לי שכולם יהיו רגועים, לא עובר טיפולים. מודה לשחקנים על התמיכה"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המרוויחים הגדולים ביותר בעולם הכדורגל

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם מספר משחקים מסקרנים. במוקד נמצא הקרב על מקום בליגת האלופות, בו חטאפה השיגה 0:1 גדול בבית על אתלטיק בילבאו ופתחה פער במקום הרביעי. בהמשך סביליה הצליחה לנצח 0:2 דרמטי את ויאדוליד. אלאבס, שמעדה עם 1:1 ביתי ודרמטי נגד לגאנס, התרחקה מליגת האלופות. ויאריאל הפסידה 2:1 לריאל בטיס כשסנטי קאסורלה בעט פנדל אומלל למרכז השער בדקה ה-88.

שחקני אלאבס חוגגים. רויטרס
ספגו שוויון אכזרי. שחקני אלאבס/רויטרס

אלאבס - לגאנס 1:1

אלאבס כבר התחילה לחגוג עלייה למקום החמישי, מרחק נקודה בלבד מחטאפה הרביעית, אבל הפנדל של ג'ונתן קאלרי (18) לא הספיק ואלאבס איבדה את הניצחון בצורה הכי דרמטית שיש. עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-93, ג'ונתן סילבה הארגנטינאי איזן והמשיך את הרצף הרע של אלאבס, שרשמה משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון והתרחקה מהמקום הרביעי.

שחקני חטאפה חוגגים. GettyImages
קרובים להיסטוריה. שחקני חטאפה חוגגים/GettyImages

חטאפה - אתלטיק בילבאו 0:1

חטאפה, שלפני תחילת המחזור הייתה במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בתום העונה, הצליחה להשיג ניצחון גדול והתאוששה על הדרך מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. שער של אנחל (78) שנכנס כמחליף קבע את תוצאת המשחק. חטאפה נשארה רביעית עם 50 נקודות, ארבע יותר מלוולנסיה החמישית שמעדה והפסידה לראיו וייקאנו. בילבאו, שרצתה להצטרף למאבק, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ונשארה במקום השמיני עם 43 נקודות.

מוניר שחקן סביליה. רויטרס
מוניר חוגג/רויטרס

ריאל ויאדוליד - סביליה 2:0

רוקה מסה לא הצליח לכבוש כל העונה בליגה הספרדית. במחזור שעבר הוא כבש את שער הבכורה שלו העונה ב-0:2 של סביליה מול אלאבס והערב הוא כבש כבר את השני. מסה נכנס בדקה ה-80 וכבש את השער ארבע דקות לאחר מכן עם מהלך אישי יפה ובעיטה מקצה הרחבה. מוניר הוסיף שער משלו בדקה ה-92 וסידר לאנדלוסים ניצחון שהקפיץ את המאזן שלהם ל-49 נקודות, אחת פחות מחטאפה הרביעית ושלוש מעל ולנסיה, שהפסידה לראיו וייקאנו במחזור הנוכחי. מנגד, ויאדוליד מסובכת מאוד בעקבות ההפסד כשנותרה עם 30 נקודות, אחת בלבד מעל הקו האדום באופן זמני.

עם סיום המשחק הודיע מאמן סביליה, חואקין קפארוס, שהוא סובל מלוקמיה (סרטן הדם). המאמן הדגיש ואמר: "המחלה לא מנעה ממני להמשיך לאמן עד כה, והיא לא תעשה זאת עכשיו. אני ממשיך את החיים הרגילים שלי, מודה לכולם ובמיוחד לשחקנים שלי על התמיכה בי. חשוב לי שכולם יהיו רגועים. לא אדבר על זה שוב, ואני לא עובר טיפולים".

סנטי קאסורלה שחקן ויאריאל. GettyImages
איזה רגע אומלל עבורו. קאסורלה/GettyImages

ריאל בטיס - ויאריאל 1:2

הצהובים הובילו 0:2 מול סלטה ויגו והפסידו 3:2 בשבוע שעבר, במהלך השבוע הם החזיקו ביתרון 2:4 מול ברצלונה וסיימו ב-4:4. הערב סנטי קאסורלה בעט פנדל רשלני מאין כמוהו למרכז השער בדקה ה-88 ו-ויאריאל איבדה עוד נקודה יקרה מאוד, שהותירה אותה מתחת לקו האדום. לוויאריאל יש 30 נקודות, כמו ריאל ויאדוליד שמעליה בטבלה, אבל בספרד שובר השוויון במקרה של שוויון נקודות הוא מאזן הראש בראש ו-ויאדוליד ניצחה העונה בוויאריאל וסיימה איתה ב-0:0 בבית.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11. אנדרס גוארדדו הכניס מסירת עומק לג'ובאני לו סלסו המצוין שהקפיץ מעל השוער את ה-0:1 של בטיס. ויאריאל לא נשברה ונגיחה של רמירו מורי בדקה ה-13 אחרי הגבהה של סנטי קאסורלה קבעה 1:1. בטיס עלתה שוב ליתרון בדקה ה-63 עם שער נוסף של לו סלסו ואז הגיע הרגע האומלל של קאסורלה שבעט את הפנדל העלוב בקריירה שלו אחרי נגיעת יד ברחבה ולא סידר לקבוצתו נקודה.

משחקים נוספים

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 1:3
לסלטה: יאגו אספס (51 בפנדל, 70), מקסימיליאנו גומס (90+1). לסוסיאדד: וויליאן ז'וזה (32 בפנדל)

לבנטה - ווסקה 2:2
ללבנטה: מרטי רוג'ר (19), חוסה מוראלס (65 בפנדל). לווסקה: אנריק (63), אסקייל אבייה (69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully