וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 300 מיליון יורו: "מבצע ניימאר לריאל מדריד יצא לדרך"

בספרד מדווחים שנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כבר התחיל במגעים המוגדרים כ"סודיים" בין הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן לבלאנקוס. כולם ממתינים לאור ירוק מהמאמן זינדין זידאן

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההעברות הגדולות ביותר בכדורגל העולמי

"מבצע ניימאר" כבר יצא לדרך מאחורי הקלעים? אחרי הכישלון האדיר בעונה הנוכחית, בריאל מדריד כבר התחילו לתכנן את העונה הבאה. זינדין זידאן, שחזר לפני כחודש לעמדת המאמן, דרש עם שובו חיזוק מאסיבי של הסגל בחלון ההעברות של הקיץ. הוא כבר אישר את העברתו של הבלם הברזילאי אדר מיליטאו, אשר יגיע מפורטו תמורת 50 מיליון יורו אחרי שאקס הבלאנקוס פפה המליץ בחום להחתימו.

אבל זידאן מכוון לשמות גדולים יותר. שמות כמו אדן הזאר, רוברט לבנדובסקי ואדינסון קבאני כבר נזרקו לאוויר על ידי התקשורת הספרדית בחודשים האחרונים, אבל מבחינת זידאן המטרה היא להחתים כוכב על ברמה עולמית. בשם התואר הזה הוא מתכוון לאחד משניים: ניימאר או קיליאן אמבפה. את האחרון יהיה כנראה בלתי אפשרי להחתים, שכן לפריס סן ז'רמן אין שום כוונה לוותר על היהלום הגדול ביותר של הכדורגל האירופי.

ניימאר, אדינסון קבאני, פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא אוהב את היחס לו הוא זוכה מהנהלת פ.ס.ז'. ניימאר/רויטרס

אבל מה לגבי ניימאר? מרקוס רודריגס מ"דון באלון" הספרדי מדווח היום (ראשון) שהחלו מגעים ראשוניים בין הברזילאי לגורמים במדריד, מגעים המוגדרים כ"סודיים". על פי הדיווח, ניימאר (27) לא אוהב את היחס לו הוא זוכה מהנהלת פריס סן ז'רמן, ומחפש דרך החוצה. הוא היה רוצה לשמוע מההנהלה שהוא לא למכירה, בדיוק כפי שהיא עשתה עם קיליאן אמבפה, אבל נראה שהפריסאים לא יותר מדי מודאגים מהאפשרות הזאת ואפילו שוקלים למכור את ניימאר, אם תגיע הצעה מתאימה.

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, הוא האיש שעומד מאחורי המגעים. על פי הדיווח, הוא יהיה מוכן להציע סכום אסטרונומי של כמעט 300 מיליון יורו עבור הברזילאי, אותו זידאן מעדיף על החתמה של כוכבים אחרים יחד, דוגמת סאדיו מאנה ופול פוגבה. ב"באלון" מוסיפים שהשחקן כבר נתן אור ירוק למהלך, ועכשיו כולם ממתינים לאישור סופי של מאמן ריאל מדריד, שעשוי לקבל 500 מיליון יורו לרכש הקיץ. פריס סן ז'רמן צפויה לקבל את ההצעה, שתשבור את שיא ההעברות ששולם על ניימאר עצמו כשעבר מברצלונה לפריס בקיץ 2017 תמורת 222 מיליון יורו.

והאם ניימאר בכלל בדרך לישראל? בשבוע שעבר ניימאר הגיב לסרטון בו הוזמן לביקור בישראל על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, שביקר בישראל. ניימאר הגיב להזמנה ואמר: "שלום ביבי ובולסונארו, תודה רבה על ההזמנה. ישראל - אנחנו מגיעים".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
הכל בידיים שלו? זינדין זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully