וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צמד של אדן הזאר העלה את צ'לסי למקום השלישי

הכוכב הבלגי סיפק מבצע אישי בלתי רגיל (24) והשלים צמד (90) ב-0:2 על ווסטהאם. ארסנל מחוץ לטופ 4. איטליה: 0:2 לבולוניה על קייבו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מיקי קוזמינר מכין אתכם לרבע גמר ליגת האלופות

המחזור ה-33 בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו כשצ'לסי ניצחה 0:2 את ווסטהאם בדרבי לונדוני קטן ועלתה למקום השלישי בטבלה, על חשבון טוטנהאם וארסנל (שירדה למקום החמישי), בזכות עוד ערב נהדר של אדן הזאר.

מאוריציו סארי ביצע שני שינויים בהרכב בהשוואה לזה שניצח את ברייטון, כשגונסאלו היגואין ואנטוניו רודיגר פתחו על חשבון אוליבייז'ה זי'רו ואנדראס כריסטנסן. לאחר 24 דקות די מנומנמות הגיע הרגע הגדול של הכוכב הבלגי, שקיבל את הכדור כ-35 מטר מהשער ובתום מבצע אישי בלתי רגיל חדר לרחבה והכניע את לוקאש פביאנסקי באחד משערי העונה בפרמיירליג.

שתי דקות לאחר השער מצא הזאר את היגואין שבעט לקורה, ובעוד הבלוז היו עדיפים במחצית הראשונה, הפטישים התעוררו בשנייה. לצערם, את הרשת הם לא הצליחו למצוא, ובדקה ה-90 גם נענשו שנית, כשרוס בארקלי הקפיץ נהדר להזאר, והבלגי השלים צמד וסגר עניין.

* באיטליה השיגה בולוניה 0:3 קליל וחשוב על נועלת הטבלה קייבו ועלתה אל מעל הקו האדום עם 30 נקודות - שתיים יותר מאמפולי שירדה למקום ה-18. אריק פולגר כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (65, 68), מיצ'ל דייקס חתם (89).

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
איזה גול. הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully