וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "חזרה לארץ? מציע לא לבנות עלי לקיץ הקרוב"

החלוץ הישראלי מתכונן לקרב התחתית הלוהט מול מילוול, מסביר את הדעיכה של קבוצתו וטוען שייקח זמן עד שישוב לישראל: "לא ויתרתי על חזרה לשחק בפריימרליג"

צפו בקליפ הקמת האצטדיון החדש של טוטנהאם

"חזרה לארץ? מציע לא לבנות עלי לקיץ הקרוב", כך אומר תומר חמד הבוקר (שני) במתקן האימונים של קווינס פארק רינג'רס. קבוצתו הלונדונית של חמד מתכוננת לדרבי תחתית לוהט מחרתיים מול מילוול כאשר הפעם חמד אמור לפתוח בהרכב בניגוד למשחק אותו הפסידה הקבוצה בשבת לנוריץ' ובו לא שיחק.

עוד בנושא
מנור סולומון החמיץ פנדל במדי שחטאר, מונס דאבור בישל במשחק העונה
פנאתינייקוס מתלבטת: עומרי אלטמן עשוי לעזוב בקיץ

תומר חמד. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"הדרייב שלי תמיד היה מקצועי ולא כסף". חמד/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

"כמה ימים לפני המשחק הייתי מעט פצוע. יכולתי לשחק אבל יש כאן קצב משחקים מטורף כך שהמאמן עושה הרבה רוטציה בהרכב", אומר חמד, "אנחנו במצב מאוד עדין בטבלה כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה. ק. פ. ר זה מועדון שידע שנים יפות בפריימרליג ואחרי שהגעתי לכאן במחזור החמישי חווינו תקופה מאוד טובה ואפילו חשבו על צמרת אבל אז אני ועוד שני שחקנים חשובים נפצעו והחלה דעיכה. היום חזרנו למציאות כי לפני העונה המטרה היתה רק להישאר בליגה".

בק. פ. ר יודעים שמילוול תעשה להם הרבה צרות מחרתיים. מדובר במועדון שאוהדיו ידועים היטב למשטרה ולכן מצפה לחמד משחק חם. הוא סוגר תיכף עשור באירופה. התחיל במאיורקה, עבר לאלמריה ואז עשה את המעבר לאנגליה לברייטון בליגת המשנה ואחרי זה בפריימרליג. עכשיו הוא בלונדון נהנה יותר ממה שיש לעיר הזו להציע אבל עדיין רוצה לחוות את הכדורגל המקצועני ברמה הכי גבוהה.

"הדרייב שלי תמיד היה מקצועי ולא כסף. כסף חשוב אבל לא קיבלתי החלטות על עתידי על פי גובה החוזה. לא ויתרתי על חזרה לשחק כאן בפריימרליג. יש לי חוזה לעונה הבאה בברייטון. נשב בקיץ ונראה מה נכון לשני הצדדים. יש לי עוד כמה שנים כאן ואז נחזור לישראל".

עוד באותו נושא

טרוי דיני והראיון שריגש את אנגליה: "לא אשקר, עצרתי את הדמעות"

לכתבה המלאה
תומר חמד. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"יש לי חוזה לעונה הבאה בברייטון. נשב בקיץ ונראה מה נכון לשני הצדדים". חמד/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

מליגה א' לגמר הגביע: הסיפור המדהים של יובל אשכנזי | הפודיום

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully