וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגיונרים: סולומון החמיץ פנדל במדי שחטאר, דאבור בישל במשחק העונה

שחקן שחטאר נכנס כמחליף (45) והחמיץ בדו קרב הפנדלים, אבל קבוצתו ניצחה 3:4 את דינמו קייב ברבע גמר הגביע. 0:2 לזלצבורג על לינץ

עריכת וידאו: מתן חדד

מנור סולומון היה שותף הערב (ראשון) לדרמה גדולה בגביע האוקראיני, כאשר שחטאר דונייצק קבוצתו עלתה לחצי הגמר עם 3:4 דרמטי בדו קרב פנדלים על היריבה הגדולה דינמו קייב. דניאל גרמאש העלה את קייב ליתרון מוקדם (9), אבל ג'וניור מוראס השווה בדקה ה-57 וקבע 1:1 אחרי שסולומון נכנס כמחליף במחצית. גרמאש כובש השער לקייב הורחק בדקה ה-61 עם שני צהובים מהירים ומוראס כובש השער מנגד הורחק בדקה ה-67 גם הוא בגלל שני צהובים. ההארכה לא סיפקה שערים ובדו קרב הפנדלים דווקא סולומון היה היחיד שהחמיץ לקבוצתו. אלא שבמצב של 2:3 לקייב, מיקולנקו ושפלב החטיאו זה אחרי זה ושחטאר חגגה עם 3:4 בדו קרב הפנדלים.

* מונס דאבור בישל את השער הראשון לפרדריק גולברנדסן בניצחון זלצבורג 0:2 בחוץ על לינץ. פאטסון דקה הוסיף את השני בתוספת הזמן, דאבור הוחלף בתוספת הזמן וקבוצתו פתחה פער של שבע נקודות בפסגת הליגה האוסטרית על לינץ השנייה.

* ליאור רפאלוב הוחלף בתוספת הזמן ב-1:2 הגדול של אנטוורפן בחוץ על אנדרלכט. אנטוורפן עברה את אנדרלכט בטבלה הבלגית ועלתה על חשבונה למקום הרביעי כשבאמזנה 31 נקודות.

* שובל גוזלן נכנס כמחליף בדקה ה-58, אבל לא הצליח למנוע את הפסד פראלימני 2:0 בחוץ לאלקי אורוקליני. ההפסד הזה הוריד את פראלימני אל מתחת לקו האדום, למקום ה-11 כשבמאזנה 24 נקודות, שתי נקודות פחות מלאלקי שעלתה על חשבונה למקום ה-10.

* אלון תורג'מן ישב על הספסל ולא שותף בהפסד הביתי 1:0 של אוסטריה וינה לשטורם גראץ.

* קני סייף פתח בהרכב ושיחק 77 דקות ב-1:1 של סינסינטי מול ספורטינג קנזס סיטי.

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון, מול שחקן איינטרכט פרנקפורט, אוואן אנדיקה. AP
החמצת הפנדל שלו לא מנעה ניצחון. מנור סולומון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully