וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי דיני והראיון שריגש את אנגליה: "לא אשקר, עצרתי את הדמעות"

כוכב ווטפורד חגג את ההעפלה לגמר הגביע עם נאום אמוציונלי, שבו התייחס למסלול חייו המרגש: "רק לפני עשר שנים שילמתי 10 ליש"ט לשבוע כדי לשחק כדורגל, ועכשיו אני הולך לשחק בגמר הגביע"

צפו בקליפ הקמת האצטדיון החדש של טוטנהאם

ווטפורד רשמה אתמול (ראשון) את אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות משחקי חצי גמר הגביע האנגלי, כשחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 והעפילה לגמר מול מנצ'סטר סיטי וגמר ראשון למועדון אז 1984, ומי שכבש את הלבבות של חובבי הכדורגל באנגליה הוא טרוי דיני, חלוץ הקבוצה שכבש את שער השוויון שכפה הארכה דרמטית.

בסיום המשחק סיפק ראיון חושפני שבו חשף את התהליך הדרמטי שעבר בחייו. כידוע, דיני ישב ב-2012 שלושה חודשים בכלא על חלקו בקטטה אלימה, אבל הצליח לשקם את חייו ולהפוך לכדורגלן מצליח בפרמיירליג. בראיון הוא התקשה להסתיר את התרגשותו, לאור המסע שעבר, וסיפר על רגע מיוחד עם המשפחה שלו בחדר ההלבשה בתום הניצחון הגדול בחייו.

טרוי דיני ווטפורד. AP
איזה רגע מרגש. דיני/AP
טרוי דיני ווטפורד. רויטרס
רגע טעון. דיני/רויטרס

"זה מוזר, כי לראשונה בחיי הסתכלתי על האירועים מנקודת מבט אנוכית. היה לי קצת זמן עם המשפחה שלי והרמנו כוסית, והבנתי, עברתי דרך ארוכה מאוד מבחינה אישית. אנשים תמיד חוזרים לתקופה בכלא, אבל עוד לפני כן הייתי מפנטז, כשהייתי מסתכל על אחי הגדול עושה את כל הדברים שעשה בתקווה להיות כדורגלן ועשיתי הכל כדי לתמוך בו. זו הייתה דרך ארוכה מאוד להגיע לכאן, עם התחושות האלה שהיו לי בסוף. לא אשקר: עצרתי את הדמעות.

"כי זה כמו בימים ששילמתי כדי לשחק כדורגל, רק לפני עשר שנים שילמתי 10 ליש"ט לשבוע כדי לשחק כדורגל, ועכשיו אני הולך לשחק בגמר הגביע. ועוד מול מנצ'סטר סיטי, מול יריבה חזקה מאוד, אבל העניין הוא שמדי פעם בחיים יש רגשות כאלה, גל של תחושות שמכה בך. אני בחור גדול וקשוח, כולם יודעים את זה, אבל הייתה תחושה שהכל פה הוקדש לי, אז לכל החברים בקבוצה, תודה רבה. היה לי עכשיו רגע מיוחד עם אמא שלי, זה היה פשוט מיוחד".

דיני נשאל אם המסע שלו והניצחון שלו יכולים להוות שיעור לאנשים שכבר התייאשו מספורט ורוצים לפרוש. "זה לא רק המשחק, אני אלך עמוק יותר ואומר - זה החיים באופן כללי", אמר דיני, "תמיד יהיו קשיים. אל תאמינו למה שאתם רואים באינסטגרם, כאילו ללאנשים הכל הולך קל בחיים האמיתיים. לכולם יש חשבונות לשלם, לכולם יש שברונות לב, לכולם יש בעיות. כך שאם אתה מתעקש ומצליח להישאר על המסלול ונשאר נאמן לעצמך, זה בערך מה שאני עושה.

"אני עדיין עושה טעויות כל יום, אבל אני מנסה להיות אדם טוב יותר, כך שהרגע הזה מסמל את הכל עבורי. כל מי שהאמין בי ובטח בי נמצא כאן היום, ואני פשוט מאושר".

על הדרך דיני גם עקץ את ראול חימנז, שחקן וולבס, שחגג שער כשלבש מסיכה. "אני שמח שהוא חבש את המסיכה, הוא יכול לשים אותה גם עכשיו, עכשיו הוא הלוזר, אז תיהנה מהמסיכה, לנו יש את הניצחון".

טרוי דיני ווטפורד. רויטרס
טרוי דיני ווטפורד/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • טרוי דיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully