וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן של נביל פקיר: "הוא כבר עבר את הבדיקות בליברפול וצולם עם מדי הקבוצה"

הקשר הצרפתי כבר היה על סף חתימה בליברפול לפני המונדיאל, אז למה עסקת הענק לא הושלמה ("הברך הייתה רק חלק מזה"), ומה צפוי לשחקן בקיץ?

צפו בקליפ הקמת האצטדיון החדש של טוטנהאם

הסוכן של נביל של נביל פקיר חושף שהשחקן כבר היה כל כך קרוב לחתימה בליברפול, עד שכבר צולם עם מדי הקבוצה. עם זאת, העסקה לא יצאה לפועל בסופו של דבר, כשהנסיבות לא היו ברורות. דווח על בעיות רפואיות (פקיר סבל מבעיות בברך) ועל סירוב של ליברפול לקבל את הדרישות הכספיות החדשות של קבוצתו לשעבר, ליון, אבל כעת הסוכן של פקיר טוען שהמצב מורכב יותר.

ז'אן פייר ברנס, שכבר לא משמש כנציגו של השחקן. נשאל האם השחקן יישאר בליון וענה: "העניין הוא לא רק אם הוא נשאר. ואנחנו אולי עוד נדע מה היו הנסיבות האמיתיות שמנעו מנביל לעבור לליברפול. הברך הייתה רק חלק מזה, אבל לא רק. הוא כבר עבר את הבדיקות הרפואיות, הצטלם בחולצות אדומות...".

הקשר בן ה-25 מסיים את חוזהו בליון בקיץ, ויהפוך לשחקן חופשי. הקבוצה הודיעה שהדרישות החדשות שלו לחידוש חוזה "לא אושרו", ועל פנוי נראה שהוא כנראה יעזוב. יורגן קלופ העריך שהוא לא יגיע לליברפול, ופקיר עצמו נשאל על העניין: "ליברפול? אלה דברים שהם חלק מקריירה של כדורגלן, אבל זה הופך אותך לחזק יותר ואתה צריך להמשיך. אני באמת לא יודע מה יקרה הקיץ, אבל כמו שאמרתי, כרגע אני מרגיש טוב בליון".

נביל פקיר שחקן ליון חוגג. רויטרס
עבר ימים סוערים. פקיר/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • נביל פקיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully