וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה חוזר לאולד טראפורד: "זה מיוחד, הפכתי כאן מילד לגבר"

בלם ברצלונה דיבר לקראת המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בה שיחק בעבר: "חזרתי לספרד אדם שונה לחלוטין". סולשיאר: "אפשר לעצור את מסי"

רבע הגמר - משחק ראשוןהסתיים10/04/2019
מנצ'סטר יונייטד
    0
    • (12, גול עצמי) שואו
    ברצלונה
    עריכת וידאו: מתן חדד

    מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (רביעי) את ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות (22:00, ספורט 5), ועל פניו זה נראה כמו הקרב הכי יוקרתי של הרבע בין שני מועדוני ענק, אבל האמת היא שלפחות על הנייר לא אמורה להיות פה תחרות: יונייטד הפצועה לא במיטבה בליגה האנגלית בעוד ברצלונה דורסת את יריבותיה בספרד ובדרכה לאליפות קלילה נוספת בזכות הדומיננטיות של ליאונל מסי וחבריו.

    מנצ'סטר יונייטד מתמודדת העונה עם לא מעט פציעות. היא מקבלת בחזרה את פול פוגבה מהשעיה, אחרי שהחמיץ את המשחק הקודם מול פריס סן ז'רמן, והשדים האדומים גם שמחים לראות שוב בליגת האלופות את חואן מאטה, ג'סי לינגארד, אנתוני מרסיאל ופיל ג'ונס. מרכוס רשפורד החמיץ את משחק הליגה האחרון בגלל פציעה בקרסול, אבל הוא צפוי להיות כשיר למשחק, אולי גם להרכב. בצד השני, מי שייעדרו יהיו אלכסיס סאנצ'ס, אנטוניו ולנסיה, אריק באי ואולי גם אנדר הררה ונמניה מאטיץ' שנמצאים בספק. בנוסף, מספר שחקנים רחוקים כרטיס צהוב מעונש השעיה למשחק הבא: אשלי יאנג, לוק שואו, אנדר הררה ומאטיץ'.

    מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, אמר במסיבת העיתונאים: "לברצלונה יש המון ניסיון, אבל יש לנו את היתרונות והחוזקות שלנו, נצטרך להיות חכמים. ברצלונה פייבוריטית, אין ספק, אבל אנחנו ניתן את כל מה שיש לנו. כל משחק הוא המשחק הגדול ביותר. ברור לנו שנצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח". על ליאונל מסי: "הוא אחד מהטובים אי פעם, פשוט פנטסטי. יהיה קשה, אבל לא בלתי אפשרי לעצור אותו. לא נוכל להתמקד רק בו, יש להם 10 שחקנים אחרים שיכולים לסכן אותנו".

    על השחקנים שנמצאים בספק, דוגמת מרכוס רשפורד אמר: "הוא התאמן טוב, אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר ומוכן למחר. נקווה שגם נמניה (מאטיץ') יהיה כשיר, אנדר הררה כנראה לא יוכל לשחק. אנטוניו ולנסיה, אלכסיס סאנצ'ס ואריק באיי לא יהיו בסגל".

    עוד בנושא
    דני דרינקווטר נעצר על נהיגה בשיכרות אחרי תאונה: "חגג כמו משוגע"
    פלה השתחרר מבית החולים בפריס: "מודה לכולם על איחולי ההחלמה"
    סארי מודה: "לא יהיה קל לשכנע את אדן הזאר להישאר בצ'לסי"

    מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
    "נצטרך להיות בשיאנו". אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

    בברצלונה עוסמן דמבלה כשיר למשחק וצפוי לשבת על הספסל, מי שכנראה יפתח בהתקפה לצד ליאונל מסי ולואיס סוארס יהיה פיליפה קוטיניו. ארתורו וידאל לא שיחק בשבת מול אתלטיקו מדריד בגלל הרחקה, אבל יוכל לשחק באולד טראפורד ויתחרה עם ארתור על מקום בהרכב כשכרגע לצ'יליאני יש יתרון והוא צפוי לפתוח.

    ג'רארד פיקה, ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד אמר במסיבת העיתונאים: "חשוב שנשלוט במשחק ולא נספוג, יונייטד קבוצה מסוכנת. זה משחק מיוחד עבורי, הפכתי כאן מילד לגבר, למדתי כאן המון על המגרש ומחוצה לו. חזרתי לספרד אדם שונה לחלוטין". על סולשיאר: "אני זוכר אותו לטובה, הוא היה חבר נהדר לקבוצה. הוא עזר לי להתרגל לחיים בעיר ובמועדון, היה נפלא לשחק איתו ואני שמח שהוא מצליח".

    המאמן ארנסטו ואלוורדה הוסיף: "יונייטד קבוצה עם סגל שחקנים מדהים. נצטרך לתת את הכל, יהיה לא קל ובמיוחד לא באצטדיון הזה. מה המטרה שלנו? לכבוש כמה שיותר שערים, שערי חוץ הם שם המשחק בשלבי נוקאאוט. אנחנו באים במטרה לנצח".

    יונייטד מארחת את ברצלונה לראשונה מאז 2008, כשפול סקולס כבש אז שער ניצחון אדיר שהעניק לקבוצתו ניצחון 0:1. אבל אלה ימים אחרים, כי ברצלונה לא מנוצחת ב-16 משחקיה האחרונים, בעוד יונייטד הפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים.

    עוד באותו נושא

    הוא חוזר: רונאלדו בסגל יובנטוס לאייאקס, קייליני הפצוע בחוץ

    לכתבה המלאה
    מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
    "המטרה? לכבוש כמה שיותר שערים". ארנסטו ואלוורדה/רויטרס
    מרכוס רשפורד מתאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
    יהיה כשיר? רשפורד/רויטרס

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully