וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: רונאלדו בסגל יובנטוס לאייאקס, קייליני הפצוע בחוץ

הכוכב הגדול כשיר ואף עשוי לפתוח ברבע גמר ליגת האלופות (ד', 22:00, ספ' 5+), הקפטן יוחלף על ידי רוגאני. טן האח לא חושש: "יכולים להתמודד עם כל אתגר"

רבע הגמר - משחק ראשוןהסתיים10/04/2019
אייאקס
  • נרס (46)
1:1
  • (45) רונאלדו
יובנטוס
עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מיקי קוזמינר מתכונן לרבע גמר ליגת האלופות

שלב רבע גמר ליגת האלופות ימשיך מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5+) עם משחק מסקרן ביותר ביוהאן קרויף ארנה, בו אייאקס המפתיעה תארח את יובנטוס. את מירב העניין סביב המשחק שאב כריסטיאנו רונאלדו, שהיה בספק גדול אחרי שנפצע במשחק של נבחרת פורטוגל נגד סרביה בסוף מרץ, אבל לשמחת אוהדי הגברת הזקנה הוא כשיר ויהיה בסגל של אלופת איטליה.

מי שלא יהיו בסגל הם הקפטן ג'ורג'יו קייליני והקשר הגרמני אמרה ג'אן, אשר סובלים מפציעות. מי שיקבל הזדמנות פז להוכיח את יכולתו במשחק גדול הוא הבלם דניאלה רוגאני, שינסה למלא את החלל שיותיר קייליני במרכז ההגנה. רונאלדו עצמו צפוי גם לפתוח בהרכב, והוא אמור לשתף פעולה בחוליית ההתקפה עם פדריקו ברנרדסקי ומריו מנדז'וקיץ'. פאולו דיבאלה ומואיז קן הלוהט ימתינו על הספסל.

המגן ז'ואאו קאנסלו נשאל האם השחקנים מצליחים להתרכז באייאקס, או שהראש שלהם נמצא במשחק הליגה הבא נגד ספאל, בו נקודה תספיק ליובה כדי להבטיח אליפות: "אנחנו תמיד חושבים רק על המשחק הקרוב. המשחק הקרוב הוא אייאקס, אז הפוקוס הוא אך ורק על המשחק הזה. נעבור את המשחק הזה בשלום ונתרכז בספאל".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עסקים כרגיל באימון. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

אייאקס, שניצלה את המעידה של איינדהובן בליגה ההולנדית ועלתה למקום הראשון, באה למשחק אופטימית מתמיד. היא יודעת שאין לה מה להפסיד, ואחרי שהדיחה את אלופת אירופה ריאל מדריד בסיבוב הקודם הודות ל-1:4 ענק בסנטיאגו ברנבאו, היא לא מפחדת מיובנטוס הפייבוריטית. היא תחסר את המגן הימני נוסייר מזראווי המוצהב, שיוחלף על ידי רסמוס כריסטנסן.

מאמן אייאקס, אריק טן האח, אמר לקראת המשחק: "אתגר גדול, אבל נשחק את המשחק הרגיל שלנו. ליובנטוס יש המון ניסיון, זה מכשול גדול אבל הוכחנו השנה שאנחנו יודעים להתמודד עם כל אתגר. אני צופה משחק מאוד פיזי וטקטי. נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח". על חיסרונו של קפטן הגברת הזקנה, ג'ורג'יו קייליני הפצוע: "הוא חשוב להם מאוד, אבל יש להם שחקנים אחרים שיכולים להחליף אותו".

מאמן אייאקס אריק טן האח. רויטרס
לא חושש מהאתגר. אריק טן האח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully