וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי חזרה לפסגה, טוטנהאם ניצחה בבכורה באצטדיון החדש

הסיטיזנס שיחקו בהילוך ראשון ב-0:2 על קרדיף, התרנגולים חנכו את האצטדיון ב-0:2 על קריסטל פאלאס. צ'לסי ניצחה 0:3 את ברייטון

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מוקדמות יורו 2020

מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים שכולם היו חשובים עבור הקבוצות המעורבות. מנצ'סטר סיטי שבה למקום הראשון עם 0:2 ביתי על קרדיף סיטי, טוטנהאם חנכה את האצטדיון הביתי החדש והנוצץ עם 0:2 על קריסטל פאלאס וצ'לסי נשארה צמודה לרביעייה הראשונה עם 0:3 ביתי על ברייטון.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי: סרחיו אגוארו צפוי להחמיץ שני משחקים לקראת אפריל העמוס
לראשונה אחרי חודשיים: מאורו איקרדי חוזר לסגל של אינטר, האולטראס מוחים
ריאל מדריד: פרס הציג את הברנבאו החדש, זידאן מוכן לשינויים בסגל
מגן שמאלי, חלוץ והאופציות של קוטיניו: ברצלונה מתכננת את העתיד

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
קלי קלות. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קרדיף 0:2

לאחר שראתה את ליברפול חולפת על פניה בצורה הכי דרמטית שיש, המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה לא התבלבלה נגד קבוצת התחתית והשיגה ניצחון 13 רצוף בכל המסגרות. קווין דה בראונה כבש לראשונה מאז דצמבר כבר בדקה השישית והעלה את הסיטיזנס ליתרון, לירוי סאנה הכפיל (44) וסידר ניצחון נוח ומקום ראשון. האלופה ראשונה עם 80 נקודות, ליברפול שנייה עם 79, וכנראה שהמירוץ המרתק הזה יהיה צמוד עד הסוף.

שחקני טוטנהאם דלה עלי, יונג מין סון, דלה עלי חוגגים. רויטרס
חגיגה באצטדיון החדש. יונג מין סון, דלה עלי וכריסטיאן אריקסן חוגגים/רויטרס

טוטנהאם - קריסטל פאלאס 0:2

לא פחות ממיליארד ליש"ט הושקעו באצטדיון החדש של טוטנהאם (המכונה בינתיים "אצטדיון טוטנהאם הוטספר", עד אשר יימכרו הזכויות על השם לספונסר עמיד), והיום, סוף סוף, הוא נחנך והוציא לדרך את העידן שאחרי ווייט הארט ליין המיתולוגי.

במחצית הראשונה זה עוד נראה לא משהו. התרנגולים התקשו מאוד נגד ההגנה הקשוחה של רוי הודג'סון, אבל בדקה ה-55 יונג מין סון פרץ את הסכר והעלה את הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ליתרון. כריסטיאן אריקסן הכפיל בדקה ה-81 והרגיע את האוהדים, שחזרו הביתה מרוצים אחרי שהתרשמו מהמתקן המפואר והחדיש וגם השיגו שלוש נקודות חשובות שהחזירו את טוטנהאם למקום השלישי על חשבון ארסנל. טוטנהאם שלישית עם 64 נקודות, נקודה יותר מלצ'לסי שנמצאת במקום החמישי עם 63.

שחקני צ'לסי אוליבייה ז'ירו, אדן הזאר חוגגים. רויטרס
חזק במאבק על מקום ברביעייה הראשונה. אוליבייה ז'ירו ואדן הזאר/רויטרס

צ'לסי - ברייטון 0:3

הבלוז התאוששו מההפסד לאברטון עם ניצחון קשה ודרמטי על קרדיף במחזור הקודם, והיום הם המשיכו במגמת ההתאוששות עם ניצחון קליל על קבוצתו של בירם כיאל (שהיה על הספסל ולא שותף). קאלום הודסון אודוי פתח לראשונה בליגה, ובישל לאוליבייה ז'ירו את הראשון (38). רובן לופטוס צ'יק בישל לאדן הזאר את השני (60), וכעבור שלוש דקות בלבד הכוכב הבלגי החזיר ללופטוס צ'יק שהרשית את השלישי כדי לקבוע את תוצאת המשחק. צ'לסי חמישית עם 63 נקודות, אותו מספר נקודות כמו של ארסנל הרביעית לה משחק חסר, ונקודה פחות מלטוטנהאם השלישית. הבלוז חזק במאבק על מקום ברביעייה הראשונה, שמובילה לליגת האלופות.

פלייר אצטדיון טוטנהאם חדש. רויטרס
תמנות הערב. האצטדיון החדש והמרשים של טוטנהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully