וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן שמאלי, חלוץ והאופציות של קוטיניו: ברצלונה מתכננת את העתיד

בספרד עוסקים בנושאים שצפויים לעלות בישיבת ההנהלה הקרובה, כולל דה ליכט, המחיר של יוביץ' והמועמדים הפחות מוכרים להגנה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מוקדמות יורו 2020

ישיבת ההנהלה שתוכננה בברצלונה נדחתה עד אחרי שני משחקי רבע גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. על הפרק נמצאים מספר נושאים בנושא הסגל לעונה הבאה, וב"מונדו דפורטיבו" ניסו לעמוד היום (שלישי) על כולם. ראשית, הניסיון להשלים את רכישתו של מתייס דה ליכט מאייאקס, כשהמגעים בין הקבוצות נמשכים.

אחת הסוגיות הבולטות קשורה בעמדת המגן השמאלי. השמות שעל השולחן כרגע, על פי הדיווח, הם של פליפה לואיס מאתלטיקו מדריד, אלכס מורנו מראיו ואייקאנו, אלברטו מורנו מליברפול, נאצ'ו מונריאל מארסנל וגוראן ברדאריץ' מהיידוק ספליט.

בהתקפה, חוששת האלופה הספרדית שמחירו של לוקה יוביץ' מאיינטרכט פרנקפורט רק הולך וצומח מדי יום, ועל פי דיווחים שונים הקטלאנים החליטו להרים ידיים במירוץ אחרי החלוץ בן ה-21, שהוזכר לאחרונה גם כמועמד לפריס סן ז'רמן וריאל מדריד. נשיא אתלטיקו מדריד אמנם הבטיח שאנטואן גריזמן יישאר במועדון גם בעונה הבאה, אולם על פי "מונדו דפורטיבו" הצרפתי בכל זאת עשוי להגיע לקאמפ נואו, אם וכאשר ברצלונה תפעיל את סעיף השחרור שלו (120 מיליון יורו).

נאצ'ו מונריאל, ארסנל חוגג. רויטרס
גם הוא על הכוונת. מונריאל/רויטרס

ומאלה שעשויים להגיע, לאלה שעלולים לעזוב: בפגישה ידונו גם בעתידם של איבן ראקיטיץ', סמואל אומטיטי, מלקום ופיליפה קוטיניו. על פי "ספורט", ברצלונה תדרוש 130 מיליון יורו עבור האחרון, כשהמועמדות הבולטות לנסות ולרכוש אותו כרגע הן מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן וצ'לסי, עליה יש כרגע איסור העברות, שעל פי דיווחים עשוי להידחות. כדי שזה יקרה, הבלוז ככל הנראה ייאלצו למכור את אדן הזאר, אולם לקוטיניו זה לא יפריע: הוא ישמח להצטרף למועדון, כך נכתב, בו משחקים כבר ארבעה ברזילאים (אמרסון, ז'ורז'יניו, וויליאן ודויד לואיז).

האלופה הצרפתית ניסתה לרכוש את קוטיניו גם בקיץ 2017 ומקווה להציב אותו לצד חברו הטוב ניימאר, אולם לא בטוח האם שחקן ברצלונה ירצה לעבור לליגה הצרפתית. ההעדפה שלו היא לשוב לפרמיירליג, ובמקרה כזה גם מנצ'סטר יונייטד צפויה להיות במאבק, כשגישושים כבר נעשו בחודשים האחרונים.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד: פרס הציג את הברנבאו החדש, זידאן מוכן לשינויים בסגל

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
לא חסרות אופציות. קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully