וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: פרס הציג את הברנבאו החדש, זידאן מוכן לשינויים בסגל

צפו בסרטון: ריאל מדריד מתגאה בבניית אצטדיון העתיד, זידאן התייחס לסערה במועדון, כולל הרכבת בנו לוקה בהרכב: "לא אכפת לי מה אנשים חושביםי". וגם: העתיד, וראן ומרסלו

האתר הרשמי של ריאל מדריד

ריאל מדריד חשפה היום שוב את התוכניות לשיפוץ וחידוש האצטדיון סנטיאגו ברנבאו, תהליך שיימשך בשלוש וחצי השנים הבאות ויעלה למועדון כ-575 מיליון יורו, בהלוואה שתוחזר על פני 35-30 שנה. נשיא המועדון פלורנטינו פרס הנחה את האירוע, שבו אמר ש"זה הבית של המדרידיסטאס, פה איחדנו כוחות 117 שנה, ואנחנו עדיין חולמים להפוך את ריאל מדריד למועדון הגדול בעולם והכי נערץ בעולם. זה איצטדיון ראשון מסוגו, ומקור חדש להכנסות".

העבודות צפויות להתחיל במאי ולהימשך 42 חודשים (יסתיים ב-2023). בתוכנוית נכללים אלמנטים כמו תאורה חדשה, אורות מחוץ לאצטדיון, מסכים חדישים, חיבור רשת מתקדם והוספה של 3,000 מושבים (סך הכל 82 אלף איש). האצטדיון יוגבה ב-12 מטרים נוספים.

זינדין זידאן הצליח להפתיע לא מעט אנשים כשהעלה הרכב חסר מאוד במשחק שבו ריאל מדריד ניצחה בקושי 2:3 את ווסקה האחרונה משער ניצחון של בנזמה בדקה ה-89. הצרפתי הותיר מחוץ לסגל שחקנים כמו טוני קרוס, לוקה מודריץ', מרקו אסנסיו וגם טיבו קורטואה השוער והציב בין הקורות את בנו לוקה זידאן.

היום המאמן ערך מסע"ת לקראת המשחק שמצפה לו מחר בחוץ נגד ולנסיה והתייחס לרוטציות כשאמר: "אנחנו נמשיך לעשות שינויים גם מול לנסיה, שחקנים שישחקו טוב ימשיכו. ננסה לתת משחק טוב למרות הלו"ז הצפוף".

לוקה זידאן, ריאל מדריד. רויטרס
ימשיך לעמוד בשער? לוקה זידאן/רויטרס

על ההצבה של בנו בשער: "אנשים יודעים שלוקא פה בגלל האיכויות שלו. הוא שחקן בסגל של הקבוצה הזו. לוקא משחק במועדון הזה כבר 17-16 שנה. אם יש אנשים שחושבים שהוא פה בגלל הפן האישי, זה לא אכפת לי. השוערים יצטרכו להתחרות על אפודת השוער הראשון. כרגע יש לי שלושה שוערים טובים ונראה מה יהיה בעונה הבאה. לא יהיה ויכוח על השוערים בעונה הבאה, זה הולך להיות ברור מאוד".

על האפשרות שווראן יעזוב: "לא רואה את ריאל מדריד בלי וראן. אני גם לא רוצה שהוא יעזוב. הוא שחקן צעיר, שנמצא פה כבר שמונה שנים. יש דברים בחיים שקורים, אבל נראה. הוא לא אמר לי כלום. הדבר החשוב הוא מה שהשחקן אומר לי ונכון לעכשיו הוא במועדון הכי טוב בעולם. אני רוצה שיישאר".

על מרסלו: "הוא שחקן שלא שיחק הרבה לאחרונה. אני אוהב את מרסלו. מה שהוא עשה כאן כשחקן זה פנומנלי. כשאתה משחק קצת פחות טוב, מדברים עליך הרבה. לאחרונה עלו עליו הרבה שאלות אבל אני רוצה שישחק יותר משחקים מעכשיו ועד סוף העונה".

ומה לגבי התוכניות לעונה הבאה? "אני מדבר עם המועדון על מה אני רוצה, אנחנו כבר עובדים על זה, ואז נטפל בהכל בסוף העונה... יש הרבה דיבורים על מה צריך לעשות ומה יקרה, אבל לא צריך לדבר על זה. צריך לכבד את השחקנים שנמצאים פה. לדבר על 'ניקיון' נראה לי חוסר כבוד. ייעשו פה ישנויים, אבל זה לא הזמן לדבר עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully