וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: איקרדי חזר להרכב וכבש בניצחון אינטר, הפסד מפתיע לנאפולי

הארגנטינאי הרשית ב-0:4 של קבוצתו על גנואה, אמפולי גברה 1:2 על נאפולי וקירבה את יובנטוס לאליפות. 2:2 בין רומא לפיורנטינה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

המחזור ה-30 בסרייה A נמשך הערב (רביעי) עם הפסדה המפתיע של נאפולי 2:1 לאמפולי מהתחתית. גולת הכותרת של משחקי הערב הייתה חזרתו של מאורו איקרדי להרכב של אינטר. הארגנטינאי כבש בפנדל ב-0:4 בחוץ על גנואה. במשחק בולט נוסף רומא סיימה ב-2:2 ביתי עם פיורנטינה.

ג'ובאני די לורנצו שחקן אמפולי חוגג שער. רויטרס
חתום על שער הניצחון של אמפולי. ג'ובאני די לורנצו/רויטרס

אמפולי - נאפולי 1:2

בארבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות כבשה נאפולי 14 שערים וגם ניצחה, אבל הפעם קבוצת התחתית הפתיעה ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום. הפליימייקר איסמעאל בנאסר בישל לדייגו פריאס בדקה ה-28 וגם למגן הימני ג'ובאני די לורנצו שנגח לרשת של אלכס מרט בדקה ה-52, כשבתווך הצליח פיוטר ז'לינסקי הפולני רק להשוות זמנית מול האקסית שלו עם טיל מ-28 מטרים בדקה ה-44. הפסד חמישי העונה לנאפולי בליגה.

עוד באותו נושא

בונוצ'י הצדיק את הגזענות נגד מואיז קן, וספג ביקורת. סטרלינג: "נותר רק לצחוק"

לכתבה המלאה
שחקן אינטר מאורו איקרדי חוגג. רויטרס
חזר להרכב וחזר לכבוש. מאורו איקרדי/רויטרס

גנואה - אינטר 4:0

מאורי איקרדי לא שיחק במדי אינטר מאז שסרט הקפטן נשלל ממנו ב-13 בפברואר. אחרי אינספור גרסאות והחלפה של השמצות בין הצדדים, הארגנטינאי סוף סוף חזר להרכב ואף כבש בפנדל (40) בניצחון החוץ הקליל של קבוצתו. רוברטו גאגליארדיני העלה את אינטר ליתרון (15), והרחקה של כריסטיאן רומרו הארגנטינאי די הוציאה את הרוח ממפרשי גנואה בדקה ה-39. איבן פרישיץ' (54) הוסיף את השלישי וגאגליארדיני קינח עם צמד אישי והרביעי של קבוצתו בדקה ה-81. אינטר שלישית עם 56 נקודות.

שחקני רומא. AP
חלוקת נקודות באולימפיקו. שחקני רומא בסיום/AP

רומא - פיורנטינה 2:2

תקופה רעה מאוד עוברת על שני המועדונים הגדולים האלו שהתרחקו מאוד מהצמרת. הקבוצה של קלאודיו ראניירי מצאה את עצמה בפיגור כבר בדקה ה-12 משער של הקפטן חרמן פסלה, אבל ניקולו זאניולו קיבל בישל מג'סטין קלייברט ודאג לאזן אחרי שתי דקות בדיוק. גרסון החזיר את היתרון לפיורנטינה (51), אבל רומא שוב חזרה מהר, והפעם דייגו פרוטי היה זה שנהנה מבישול של קלייברט (57). זה נגמר בחלוקת נקודות שרעה לשתי הקבוצות: רומא שמינית עם 48 נקודות, פיורנטינה עשירית עם 39 נקודות.

seperator

תוצאות נוספות

ספאל - לאציו 0:1
לספאל: אנדראה פטאנייה (89, פנדל)

פרוזינונה - פארמה 2:3
לפרוזינונה: אנדראה פינאמונטי (13), לוקה ולזניה (45), דניאל צ'ופני (90+13, פנדל). לפארמה: אנטוניו בארילה (18), פאביו סרבולו (58, פנדל)

טורינו - סמפדוריה 1:2
לטורינו: אנדראה בלוטי (34, 45). לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully