וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י הצדיק את הגזענות נגד מואיז קן, וספג ביקורת. סטרלינג: "נותר רק לצחוק"

החלוץ הצעיר של יובנטוס חגג מול אוהדי קליארי בהפגנתיות וספג נהמות וקללות, חברו לקבוצה טען ש"האשמה היא 50-50" וביקר אותו, עולם הכדורגל מגיב בסערה ותומך בקן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת עיתונאים של מסמיליאנו אלגרי

יובנטוס עשתה אתמול (שלישי) עוד צעד בדרך להבטחת האליפות כאשר ניצחה את קליארי 0:2 בסרדיניה והעלתה את הפער בפסגה מנאפולי השנייה ל-18 נקודות. מי שכבשו עבור הגברת הזקנה היו לאונרדו בונוצ'י בדקה ה-22 ומואיז קן בדקה ה-85. אך סיפור המשחק הגיע בכלל בדקות האחרונות, אחרי שערו של החלוץ הצעיר, שחגג בהפגנתיות מול קהלה של קליארי, שלא קיבלו זאת בצורה יפה והגיבו בקריאות גזעניות.

קן בן ה-19 של יובנטוס נחשב לאחד הכישרונות הגדולים באיטליה ואפילו שיחק וכבש בשני המשחקים של הנבחרת הלאומית במוקדמות היורו נגד פינלנד וליכטנשטיין. בעקבות חגיגתו מול הקהל של קליארי, החלו להישמע נהמות לכיוונו של קן וחברו לקבוצה, בלס מטוידי, שמחה ואיים לצאת מן המגרש בעקבות הנהמות ושריקות הבוז הצורמות ששרקו לכיוונם בכל רגע שנגעו בכדור עד לסיום המשחק.

הסערה רק גברה אחרי שחברו לקבוצה, לאונרדו בונוצ'י, שהאשים קן ואמר שהוא "יכול היה להתנהג אחרת, הוא היה צריך לחגוג איתנו" והוסיף ש"האשמה היא 50-50". לדבריו, "אנחנו מקצוענים ואסור לנו לייצר פרובוקציות". אגב, גם מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר שקן "לא היה צריך לחגוג בצורה הזאת".

רחים סטרלינג הגיב לדברים של בונוצ'י, וכתב: "50-50? כל מה שנותר זה רק לצחוק. לא לגזענות!". גם בישראל הגיבו. "מדהים שחבר לקבוצה יאשים שחקן חבר שלו שהיה קורבן לגזענות", כתב ג'ון אוגו, קשר הפועל באר שבע.

ממפיס דפאי שחקנה ההולנדי של ליון הגיב לביקורת של בלם הגברת הזקנה: "אני מאוכזב מאוד מהתגובה שלו. מואיז יכול לחגוג איך שהוא רוצה, יש לו תפקיד משמעותי בתור שחקן יובה והוא מייצג את הנבחרת האיטלקית ויש לכבד אותו על כך". מריו באלוטלי הגיב גם כן לנושא ותקף את בלם האלופה: "יש לו מזל שאני לא הייתי שם במקום קן".

"אני לא חושב שהוא עשה משהו לא בסדר" אמר קייליני. "קן הוא נכס לכדורגל האיטלקי, הוא ילד הזהב של הכדורגל שלנו ויש לנהוג איתו בהתאם. הסתכלתי שוב על התמונות אחרי המשחק ולא ראיתי משהו חריג. אחרי היום אנחנו צריכים להתנהג למואיז כמו לניקולו ברלה, פדריקו קייזה וניקולו זניולו כי הם העתיד של הכדורגל שלנו. הדבר היחידי שהוא עשה לא טוב היה הצלילה ברחבה אבל הוא ילמד לא לעשות את זה. הוא בסך הכל בן 19 והוא כאן כדי ללמוד ולהשתפר אבל לא מגיע לו לספוג עלבונות כמו שהוא ספג היום".

קן ממלא את מקומו של כריסטיאנו רונאלדו, כוכב הקבוצה שחזר פצוע מפגרת הנבחרות, וכבש בשני המשחקים האחרונים של יובה. לחלוץ המוכשר יש עד כה ארבעה שערים בשש הופעות במדי אלופת איטליה והוא השחקן הראשון משנתון 2000 ששיחק בסריה א' ובליגת האלופות.

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס גברה על קליארי 0:2, מילאן איכזבה עם 1:1 מול אודינזה
לראשונה אחרי חודשיים: איקרדי חוזר לסגל אינטר, האולטראס מוחים
אז מה עם "הוד מעלתו רצה" ז'וזה מורינו עוקץ שוב את פול פוגבה

מואיז קן שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
"לא מגיע לו לספוג עלבונות כמו שהוא ספג". מואיז קן/רויטרס

הציוץ של ממפיס דפאי שחקנה של ליון נגד ביקורתו של לאונרדו בונוצ'י:

תגובתו של ראחים סטרלינג לדברים של בלמה של הגברת הזקנה:

מואיז קן מקבל גם תמיכה מישראל כשג'ון אוגו צייץ בנושא:

כמובן שאי אפשר בלי ציוץ של פטריס אברה:

התגובה של מריו באלוטלי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully