וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את קליארי, 1:1 למילאן עם אודינזה

קן המשיך ללהוט (85), גם בונוצ'י כבש לאלופה (22). פיונטק כבש, אבל הרוסונרי שמטו יתרון ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון

שחקן יובנטוס מואיז קן. רויטרס
בכושר נהדר. מואיז קן/רויטרס

המחזור ה-30 בסרייה A יצא לדרך הערב (שלישי) עם עוד תוצאה מאכזבת עבור מילאן, הפעם 1:1 ביתי נגד אודינזה. במשחק השני יובנטוס לא התקשתה וניצחה 0:2 בחוץ עם קליארי.

seperator

קליארי - יובנטוס 2:0

הביאנקונרי השיגו ניצחון ליגה נוסף והעלו את היתרון על פני נאפולי השנייה ל-18 נקודות. יובה נאלצה לעבור עוד משחק ללא כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, כמו גם עם סגל חסר במיוחד, אבל נעזרה בכוכביה הקיימים שדאגו לחזור הביתה עם שלושה נקודות. לאונרדו בונוצ'י (22) הוריד את האורחים להפסקה ב-0:1 נוח. בדקה ה-85 מואיז קן הצעיר, שכבש במחזור הקודם נגד אמפולי וגם בנבחרת איטליה, המשיך ללהוט והוסיף את השני כדי לקבוע את תוצאת המשחק. יובה ממשייכה לשייט אל עבר אליפות קלילה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוער מילאן, ג'אנלואיג'י דונארומה. רויטרס
הוחלף כבר אחרי 11 דקות. דונארומה/רויטרס

מילאן - אודינזה 1:1

הרוסונרי ממשיכים לאבד גובה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ואחרי שלושה חודשים טובים בתחילת 2019, המקום הרביעי בסכנה ממשית. קשישטוף פיונטק כבש את שער הליגה ה-20 שלו העונה בדקה ה-44, אבל קווין לזניה השווה בדקה ה-65. ג'אנלואיג'י דונארומה נפצע בשלב מוקדם והוחלף כבר בדקה ה-11 על ידי פפה ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully