וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אם "הוד מעלתו" רצה? ז'וזה מוריניו שוב עוקץ את פול פוגבה

מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר חשף סיפור מהעונה שמלמד, לטענתו, על האופי האנוכי של הכוכב הצרפתי. וגם: האם ירצה לאמן בגרמניה?

רויטרס

בווידאו: העימות הזכור בין מוריניו ופוגבה באימון

ז'וזה מוריניו השתתף השבוע בכנס מאמנים בפורטוגל ושפך אור על מערכת היחסים הבעייתית שהיתה לו עם פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד - מערכת יחסים שבמובנים רבים תרמה לפיטוריו של הפורטוגלי.

"היינו משחקים נגד קבוצה שמרוחקת 30 ק"מ ממנצ'סטר, ושחקן שאל אותי אם אחרי המשחק האם יוכל לחזור הביתה בלי הקבוצה, לבדו", אמר מוריניו, בהתייחסו לפוגבה אחרי משחק חוץ מול ברנלי. "אמרתי לו, 'אם היינו משחקים בלונדון והיית רוצה להישאר, מילא. אבל פה זה קרוב, זה לא הגיוני'. הוא כעס. אבל ניצחנו את המשחק והוא לא ביקש ממני יותר".

בתקופה ההיא מוריניו עוד ניסה לטפח את הקשר, ועל כן החליט לעשות צעד לכיוונו של הקשר הצרפתי. "הייתי מרוצה, אז אז קצת נכנעתי ואמרתי לו, 'לפחות תיסע באוטובוס ותבקש מהנהג שלך שיחבור אליך 10 דקות לאחר מכן, ואז תעשה מה שאתה רוצה'. הוא נכנס לחדר ההלבשה ועדיין לא היה מרוצה. הלכתי לחדר התקשורת וכשהגעתי לאוטובוס, מאחוריו חנתה רולס רויס עם הנהג שלו".

וכאן זה כבר נהיה ארסי למדי. "אחרי הכל", אמר מוריניו, "הוד מעלתו רוצה לעזוב את האצטדיון ברולס רויס. איך אנחנו אמורים להתמודד עם דברים כאלה? אתה אומר לו שלא ייסע במכונית שלו אף פעם? או שאתה פותר את זה בדרך אחרת, ומוציא אותו לחופשה" - כלומר, משעה אותו, דבר שמוריניו לא עשה. בסופו של דבר, גם זה לא ממש עזר לו.

בכנס המאמנים אף נשאל מוריניו האם ירצה לאמן בבונדסליגה, על רקע השמועות שקשרו אותו לבאיירן מינכן, והשיב: "למה לא? זו מדינה בה מעולם לא עבדתי. נחיה ונראה. ארצה לנסות לזכות בליגת האלופות עם קבוצה שלישית ולזכות באליפות בפעם החמישית במדינה שונה. כרגע אני לא מאמן, אבל אני מאוד רוצה לחזור בעונה הבאה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם עוזרו מייקל קאריק, לצד פול פוגבה, רומלו לוקאקו. רויטרס
כנראה שהפרידה היתה בלתי נמנעת. מוריניו ופוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully