וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סל של אחד למיליון": רודי פרננדס משחזר, לפנאתינייקוס "נשבר הלב"

כוכב ריאל השווה בין סל הניצחון המדהים מול פאו לסל ניצחון זכור אחר שלו. פיטינו מתוסכל אבל בטוח: "נגד זריקה כזאת, אין מה לעשות"

רודי פרננדס, ריאל מדריד חוגג. מתוך טוויטר, צילום מסך
הפנים אומרות הכל. רודי פרננדס אחרי הסל/צילום מסך, מתוך טוויטר

שעה קלה אחרי שהביסה את גראן קנאריה, מכבי תל אביב נשמה לרווחה בזכות אחד מסלי הניצחון הגדולים שנראו ביורוליג בשנים האחרונות, כשרודי פרננדס צלף שלשה בלתי אפשרית מתשעה מטרים על הבאזר, וקבע 73:74 לריאל מדריד על פנאתינייקוס באואקה. סל הניצחון של פרננדס השאיר את חלום הפלייאוף של הצהובים בחיים, מכיוון שניצחון של פאו היה מגדיל את היתרון שלה על פני מכבי תל אביב לשני ניצחונות.

לא פחות חשוב מכך, מכבי תל אביב גם קיבלה בשורות טובות ממילאנו, שם פנרבחצ'ה ניצחה 90:104 את הקבוצה הביתית וערבבה מחדש את הקלפים במאבק על המקום השמיני. בנוסף, הניצחון של פנר הבטיח לה את המקום הראשון, מה שאולי ישפיע על מידת המאמץ שתשקיע במשחק הביתי מול מכבי תל אביב בשבוע הבא.

עוד בנושא

פנאתינייקוס הפסידה לריאל מדריד, מילאנו הפסידה לפנרבחצ'ה
"חסר לנו משהו, ואנחנו נמצא אותו": נבואת ספרופולוס התגשמה
התקווה הוצתה מחדש, שאראס שוב יעזור למכבי תל אביב?

דונצ'יץ' בהלם

ניקולה מירוטיץ': "איזו שלשה"

ואפילו פרננדס עצמו המום

כך או כך, כמובן שגולת הכותרת ממשחקי אמש ביורוליג הייתה סל הניצחון של רודי פרננדס. אחרי המשחק הגארד, שכבר קלע סל ניצחון מרשים עם 0.1 שניות בלבד על השעון כשחקן חובנטוד בדאלונה, הסכים ש"זה כנראה סל ניצחון גדול יותר, זה הסל הגדול בקריירה שלי". רודי אמר ש"דיברנו על המהלך הזה בספסל, לפני שחזרנו מפסק הזמן. הם עשו חילופים אוטומטיים וזה הקשה עלינו להוציא לפועל את התרגיל שרצינו. ראיתי שקמפאסו מסתבך אז התקרבתי כדי לקבל את הכדור. זו זריקה שתיכנס אחת למיליון, אבל זה נכנס וכמובן שאני מאושר".

בצד השני, מאמן פנאתינייקוס ריק פיטינו אמר ש"ההפסד הזה שובר את הלב. גרמנו למזל לשחק תפקיד בגלל בחירת הזריקות שלנו במאני טיים. במהלך האחרון שמרנו היטב, ההגנה הייתה יוצאת מהכלל. הבחור של ריאל פשוט קלע זריקה שאין מה לעשות נגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully