וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה הוצתה מחדש, שאראס שוב יעזור למכבי תל אביב?

28.3.2019 / 23:29

התוצאות במשחקים האחרים היו לטובתה של מכבי תל אביב, שעדיין זקוקה לניצחון באיסטנבול ומחזיקה אצבעות לז'לגיריס נגד בלאט ואולימפיאקוס. ספרופולוס: "הייתי חותם מראש על הגעה לנקודה הזאת"

מכבי תל אביב תגיע למחזור הנעילה של היורוליג כשיש לה עדיין סיכוי להעפיל לפלייאוף. ייתכן שלמשחק עצמו מול פנרבחצ'ה היא תעלה כשגורלה כבר נחרץ, אבל בכל מקרה מדובר בתסריט שבמחצית הראשונה של העונה נראה לקוח מסרט מדע בדיוני.

תוצאות הערב (חמישי) עשו חסד גדול עם הצהובים: לא רק שהם טיילו לניצחון קליל 55:90 בבית על גראן קנאריה - גם הפסדי הבית של פנאתינייקוס, 74:73 לריאל מדריד, ושל אולימפיה מילאנו, 104:90 לפנרבחצ'ה, הציתו מחדש את התקווה בקרב אנשי האלופה הישראלית.

למשחקי יום שישי תהיה חשיבות מכרעת בנוגע לתרחישים האפשריים במחזור הסיום. לאוהדים הצהובים כדאי לחזור מחר להרגליהם הישנים ולעודד את שרונאס יאסיקביצ'יוס; אם ז'לגיריס קובנה תנצח בחוץ את אולימפיאקוס, ייווצר מצב שבו לחמש או שש קבוצות, מהמקום השמיני ומטה, יהיה מאזן זהה של 14 ניצחונות ו-15 הפסדים, ומכבי ביניהן.

כך או כך, כדי להשתחל בכל זאת לשמינייה המובילה, יאניס ספרופולוס ושחקניו יצטרכו לנצח בחוץ את פנרבחצ'ה ביום שישי הבא. לא בטוח שמדובר במשימה בלתי אפשרית, מכיוון שהטורקים הבטיחו הערב באופן מעשי את המקום הראשון, ויעלו למשחק הזה ללא אינטרס. מובן שמכבי לא תלויה בעצמה, ותהיה זקוקה לעוד תוצאות שיוכלו להביא אותה אל הארץ המובטחת.


עוד בנושא:

ניצחון דרמטי לריאל מדריד על פנאתינייקוס, מילאנו הפסידה לפנרבחצ'ה
שישי ביורוליג: קרב הישרדות בין בלאט לשאראס, דרבי במוסקבה

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה מהתצוגה. ספרופולוס/דני מרון

המאמן ספרופולוס הביע שביעות רצון גדולה ממצבה של הקבוצה: "אנחנו שומרים על התקווה ועל הסיכוי, וגם אם הוא לא גבוה, אנחנו רוצים להילחם עד הסוף. אם היו אומרים לי מראש שנגיע למצב הנוכחי, הייתי חותם על זה. מהרגע הראשון היינו חייבים לנצח בכל משחקי הבית, ושיחקנו כל הזמן תחת לחץ. אני מרוצה מהדרך שבה הגבנו אחרי פתיחת העונה החלשה. כשהגעתי, הופתעתי לטובה מהרצון של השחקנים להצליח. יש לנו אווירה מצוינת בחדר ההלבשה, וזה מרשים. השחקנים מקשיבים ומנסים ליישם את ההוראות שלנו".

בנוגע למשחק הערב אמר היווני: "הפגנו את הנחישות שלנו לא רק לנצח, אלא גם להפגין כדורסל טוב לעיני האוהדים שלנו. התרגשתי מאוד כשהם קראו בשמות של כל שחקן ושחקן ובשם שלי. זה חימם לי את הלב, ואני רוצה להודות להם על התמיכה בנו. כשיש מערכת יחסים כזו, אתה רוצה לנצח בשבילם בכל משחק. אני שמח שכל השחקנים שיחקו טוב. לקחנו 55 ריבאונדים, וזה נתון נהדר. זה מראה כמה רצינו להילחם על כל כדור. הגיע לנו לנצח בהפרש הגבוה הזה".

כשנשאל אם מכבי תל אביב הייתה במצב טוב יותר לו היה מאמן אותה מתחילת העונה, השיב ספרופולוס: "אני לא אוהב לדבר על דברים היפותטיים. נבן ספאחיה הוא חבר טוב שלי, קולגה, והוא עשה כאן עבודה טובה. ניסינו לעשות משהו שונה. המומנטום לא היה טוב כשהגעתי, ושינינו אותו ואת דרך המשחק שלנו. היו לנו כמה ניצחונות גדולים, בבית ובחוץ. היו גם משחקים שהוכרעו על סל אחד, או על חוסר מזל, לרעתנו".

בנוגע לתצוגה של דני אבדיה, שתרם עשר נקודות וחמישה ריבאונדים ב-14 דקות, הוסיף המאמן: "אני שמח מאוד. באימון האחרון הוא היה טוב מאוד בהגנה, וזה הכי חשוב לי. כששחקן צעיר רוצה לשחק, הוא צריך להתחיל את זה בהגנה. היום הוא הצטיין בשני צידי המגרש, ולא רק קלע עשר נקודות. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה ולהישאר צנוע".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully