וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: התרחישים שיסדרו למכבי תל אביב כניסה לפלייאוף במחזור הסיום

בעקבות תוצאות המחזור ה-29, הצהובים זקוקים להפסדים של שלוש יריבות על המקום בפלייאוף. ז'לגיריס ניצחה את אולימפיאקוס ביוון, באסקוניה הפסידה 102:92 בבית לאנאדולו

ננדו דה קולו, שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
חמש הראשונות כבר סגורות. דה קולו/ברני ארדוב

המחזור ה-29 והלפני אחרון בעונה הסדירה ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. המשחק המרכזי נערך בפיראוס, בה אולימפיאקוס של דייויד בלאט הפסידה 72:68 לז'לגיריס קובנה. באסקוניה הפסידה 102:92 בבית לאנאדולו אפס והסתבכה מאוד במאבק על הפלייאוף. חימקי מוסקבה הפסידה 80:72 לצסק"א לדרבי של מוסקבה. באיירן מינכן הפסידה 92:87 לדרושאפקה.

בעקבות ההפסד של אולימפיאקוס והניצחון של ז'לגיריס קובנה, מכבי תל אביב עכשיו צריכה קודם כל לנצח את פנרבחצ'ה בחוץ. לאחר מכן, יש שתי אפשרויות:

- הראשונה: אם באסקוניה מנצחת את צסק"א במוסקבה - אז מכבי תהיה חייבת הפסד של ז'לגיריס לריאל במדריד והפסד של אחת היווניות לפחות - פנאתינייקוס לבודוצ'נוסט בבית, אולימפיאקוס לדרושפאקה בבית. במקרה של הפסד של באסקוניה, וניצחון של ז'לגיריס, מכבי תוכל לעלות גם אם אולימפיאקוס, פאו ומילאנו, שמשחקת נגד אנאדולו אפס בחוץ, יפסידו.

- השנייה: באסקוניה מפסידה לצסק"א במוסקבה - ואז מכבי תהיה חייבת הפסדים של מילאנו לאנאדולו אפס באיסטנבול, ז'לגיריס לריאל במדריד ואולימפיאקוס בבית לדרושפאקה, אם אחת מהן תנצח, מכבי תודח.

חשוב לציין כי מילאנו וז'לגיריס קובנה ישחקו כבר ביום חמישי, כך שניצחון של אחת מהן יקבע שמכבי תל אביב תעלה למשחק מול פנרבחצ'ה כשהיא כבר יודעת שאין לה שום סיכוי לעלות. ביום שישי, מכבי תל אביב תפתח את המשחק שלה מול פנרבחצ'ה 45 דקות לפני שאולימפיאקוס תפתח את שלה נגד דרושאפקה (20:45 שעון ישראל לעומת 21:30 שעון ישראל).

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
עוד הפסד. דיוויד בלאט/דני מרון

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 72:68

דיוויד בלאט וקבוצתו בסכנה גדולה מאוד להיוותר מחוץ לפלייאוף אחרי הפסד ביתי צורם וכואב מאוד, שהיה ההפסד השמיני שלהם בעשרת משחקי היורוליג האחרונים. ז'לגיריס, מנגד, רשמה ניצחון חמישי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים ומתעוררת השאלה איפה היא הייתה היום אם הייתה מגלה יכולת כזו במשך כל העונה. עכשיו שאראס ושחקניו יצטרכו לנצח את ריאל מדריד במדריד כדי לעלות, אבל לפחות הם מגיעים למחזור הסיום עם סיכוי. ארון ווייט בלט אצל הליטאים עם 14 נקודות, ברנדון דייויס קלע 13 והוסיף 7 ריבאונדים וגם 6 איבודים, ליאו וסטרמן קלע 11 ומאריוס גריגוניס קלע 10, דיאון תומפסון סיים עם 6 נקודות ו-6 ריבאונדים. את המפסידה הוביל בריאנט וובר עם 26 נקודות, ניקולה מילוטינוב שוב היה מצוין עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים (מדד 33), אבל זה לא הספיק ליוונים, שצריכים לנצח את דרושאפקה במחזור הסיום.

חימקי מוסקבה - צסק"א מוסקבה 80:72

כצפוי, הקבוצה של דימיטריס איטודיס ניצחה בדרבי והבטיחה את המקום השני, מה שאומר שכל החמישייה הראשונה סגורה עוד לפני מחזור הסיום: פנרבחצ'ה תסיים ראשונה, צסק"א מוסקבה שנייה, ריאל מדריד שלישית, אנאדולו אפס רביעית וברצלונה במקום החמישי. ננדו דה קולו הוביל את צסק"א מוסקבה עם 14 נקודות באחוזים רעים (2 מ-12 מהשדה), קייל היינס קלע 12 וקלט 7 ריבאונדים וקורי היגינס קלע 11. אצל המפסידה כמובן שאלכסיי שבד הוביל את טבלת הקלעים עם 17 נקודות (4 מ-14 מהשדה), ג'ורדן מיקי קלע 15 וקלט 5 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן אנאדולו אפס, ואסילי מיציץ'. דני מרון
מיציץ' ואנאדולו עם ניצחון חוץ מרשים מאוד/דני מרון

באסקוניה - אנאדולו אפס 102:92

הבאסקים הגיעו למשחק אחרי שמונה ניצחונות בית ברציפות וקיבלו יריבה שעל הנייר הייתה אמורה להיות נוחה כיוון שהקבוצה של ארגין עתמאן כבר הבטיחה את המקום הרביעי ותפגוש את ברצלונה ברבע הגמר. מצד שני, אנאדולו אפס היא אחת הקבוצות הטובות ביורוליג ובאירופה ושוב הוכיחה את זה הערב ובענק. טיבור פלייס רשם משחק ענק של 21 נקודות (8 מ-12 מהשדה, 4 מ-4 מהקו) ו-12 ריבאונדים, אדריאן מורמן גם קלע 21 והוסיף 8 ריבאונדים, ואסילי מיציץ' סיים עם 7 נקודות ו-11 אסיסטים ושיין לארקין הפציץ 19 נקודות והוסיף 5 אסיסטים. את המפסידה הוביל לוקה וילדוסה עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים, שייבון שילדס קלע 16, יוהאנס פויגטמן קלע 13 והוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'יילן ג'ונס קלע 13 ו-ונסן פוארייה קלע 8 וקלט 11 כדורים חוזרים.

דרושאפקה - באיירן מינכן 87:92

הבווארים הובילו כבר 9:25, אבל קרסו, לא הצליחו למצוא פתרונות הגנתיים לערב קליעה מטורף לחלוטין של הטורקים מחוץ לקשת (18 מ-32 לשלוש) ואיבדו סיכוי לעלות לפלייאוף, ויש לומר שגם לא מגיע להם. הטורקים, מנגד, השיגו ניצחון חמישי העונה והצליחו לעשות קאמבק גדול שאולי ייתן להם דחיפה בליגה לקראת השלבים המכריעים שם. טוני דגאלס הוביל את דרושאפקה עם 26 נקודות (5 מ-9 לשלוש), 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות, ג'רמי אוואנס קלע 20 והוסיף 7 ריבאונדים וקרטאל אוזמיזראק קלע 13 והוסיף 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. את באיירן הוביל פטר קופונן עם 23 נקודות (5 מ-6 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ניהאד דג'דוביץ' קלע 20 וסטפן יוביץ' סיים עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים, ולדימיר לוצ'יץ' קלע 9 וקלט 5 ריבאונדים. יש לציין כי מדובר בתוצאה לא טובה במיוחד עבור מכבי תל אביב, שכן היא הייתה מעדיפה שבאיירן תהיה במאזן זהה לשלה בבית משולש שעשוי להיווצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully