וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס הפסידה לריאל מדריד, מילאנו הפסידה לפנרבחצ'ה

שתיים מהיריבות של מכבי תל אביב במאבק על הפלייאוף נוצחו. סל של פרננדס סידר לבלאנקוס 73:74, פנר ניצחה 90:104 באיטליה

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. רויטרס
רודי פרננדס עם שלשה מדהימה/רויטרס

המחזור ה-29 והלפני אחרון של היורליג יצא לדרך היום (חמישי) כשפנאתינייקוס הפסידה 74:73 בבית לריאל מדריד משלשה מטורפת של רודי פרננדס על הבאזר. מילאנו נוצחה 104:90 על ידי פנרבחצ'ה, שהבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. ברצלונה עשתה את שלה מול בודוצ'נוסט החלשה עם 83:95 וקבעה שסדרה אחת כבר נקבעה לרבע הגמר: אנאדולו אפס מול בארסה. גם פנרבחצ'ה כבר הבטיחה את המקום הראשון.


פנאתינייקוס - ריאל מדריד 74:73

ואוו שלשה מטורפת לחלוטין של רודי פרננדס על הבאזר סידרה לבלאנקוס ניצחון חוץ במשחק בו פיגרו כבר 32:14 בתום הרבע הראשון והובילו רק 0:3 בהתחלה ומאז לא הובילו אפילו פעם אחת. פרננדס קלע עם יד אחת ממרחק עצום וכשעליו נמצא שומר שמפריע לו לזרוק. סל מטורף. פאו נעצרה אחרי שישה ניצחונות ברציפות ושבעה בשמונת המשחקים האחרונים, אבל צריך לקרות משהו חריג מאוד כדי שלא תעלה לפלייאוף כיוון שבשבוע הבא היא מארחת את בודוצ'נוסט החלשה.

וולטר טבארס הוביל את ריאל מדריד עם 14 נקודות ו-16 ריבאונדים, רודי פרננדס סיים עם 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, סרחיו יוי קלע 12 והוסיף 5 אסיסטים, טריי תומפקינס קלע 10. ניק קלאתיס הוביל את קלעי פאו עם 14 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קית' לנגפורד קלע 14.

מייק ג'יימס שחקן מילאנו. AP
מייק ג'יימס ומילאנו ינסו להפתיע את פנרבחצ'ה הפצועה/AP

מילאנו - פנרבחצ'ה 104:90

הטורקים הגיעו למשחק ללא יאן וסלי וקוסטאס סלואקס, אבל גם כך הצליחו להשיג ניצחון שהבטיח להם את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. מילאנו, מנגד, צריכה לנצח בטורקיה את אנאדולו אפס במחזור האחרון כדי לעלות לפלייאוף. כמובן שההפסד הזה גם עשוי להתברר ככזה שטוב למכבי תל אביב, שעכשיו נמצאת במאזן זהה לזה של האיטלקים, אבל מפגרת אחריהם בשל העובדה שהפסידה להם בפער גדול יותר בחוץ מאשר ניצחה אותה בבית. אבל בבית משולש, היא יכולה לעקוף אותה.

בובי דיקסון הוביל את פנרבחצ'ה עם 23 נקודות, 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ניקולה קאליניץ' המשיך בעונה הנהדרת שלו עם 22 נקודות ו-4 ריבאונדים, אריק גרין ולואיג'י דאטומה (6 ריבאונדים) קלעו 12 נקודות כל אחד. ג'יימס ננאלי בלט במילאנו עם 26 נקודות ו-5 ריבאונדים, קרטיס ג'רלס קלע 20 ו-ולדימיר מיצוב תרם 15 נקודות. מייק ג'יימס היה חלש עם 8 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה וגם 5 איבודים.

ברצלונה - בודוצ'נוסט 83:95

הקטאלנים השיגו ניצחון ביתי צפוי שהבטיח להם את המקום החמישי בתום העונה הסדירה וקבע שהם יפגשו את אנאדולו אפס ברבע הגמר כשהטורקים ייהנו מיתרון הביתיות. אדם האנגה הוביל את בארסה עם 18 נקודות, רולאנדס סמיתס קלע 14, אנטה טומיץ' סיים עם 11 נקודות ו-9 ריבאונדים וקייל קוריץ' קלע 11. בצד השני, דנילו ניקוליץ' הפציץ 25 נקודות באחוזים נהדרים (10 מ-14 מהשדה, 5 מ-7 לשלוש), אבל זה ממש לא הספיק לבודוצ'נוסט, שתקווה שדרושאפקה לא תנצח את באיירן מינכן כדי שהיא תבטיח את זה שלפחות לא תסיים את העונה במקום האחרון, אם זה עוד קובע משהו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully