וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חושבת על העתיד לקיץ: המחליפים של בוסקטס, פיקה וסוארס

פגישות "מכריעות" עם דה ליכט, לחץ גובר של אבידל על יוביץ', התעניינות מפתיעה ברשפורד ("כמו לרצות את סינדי קרופורד") ומורנו. ברצלונה "מחפשת דם חדש" לקראת עוד קיץ מסקרן, דרמה סביב ראקיטיץ'

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

אז מה הן תוכניות הרכש של ברצלונה לקראת החלון בקיץ הקרוב? עוד יום, ועוד שלל של שמועות ודיווחים בספרד וברחבי אירופה. "מונדו דפורטיבו" טוען כי הקבוצה חושבת על העתיד ו"מחפשת דם חדש", ו"אחרי שהחתימה את נייג'ל דה יונג כמחליפו העתידי של סרחיו בוסקטס, היא עכשיו מעוניינת להחתים את מתייס דה ליכט כמחליפו של ג'רארד פיקה", ושזו המטרה העיקרית הניצבת כרגע בפני המועדון. ב"רדיו קטאלוניה" דווח כי היום (שלישי) "עשוי להיות יום מכריע", עם פגישה בין ברצלונה לאייאקס על המעבר האפשרי של הבלם ההולנדי הצעיר. ב"אס" טענו שההחתמה הצפויה של דה ליכט היא אחרי שהקבוצה השלימה עם שחרורו של אומטיטי, שהתמודד עם "פציעה מסתורית" ויימכר בסכום מכובד.

עוד בנושא
ארגנטינה סוערת, ולדאנו: "מצפים שמסי ישחק לבד". פסארלה: "הגישה שלו אחרת בנבחרת"
בספרד טוענים: משכורת העתק של בייל תעזור לריאל מדריד לפתות גלקטיקו חדש
כמה כסף תצטרך ריאל מדריד לשלם לאמבפה? דירוג המשכורות
נייג'ל דה יונג העדיף את ברצלונה על פני פריס סן ז'רמן בגלל נייקי

מתייס דה ליכט, דני בלינד, שחקני אייאקס. רויטרס
דה ליכט חוגג בברנבאו/רויטרס

מנגד, "ספורט" מדווח שאריק אבידל מוביל את "ההסתערות" עם לוקה יוביץ', החלוץ הסרבי של פרנקפורט שמבוקש על ידי ברצלונה, כשנציגי האלופה הספרדית מבהירים למקורביו של יוביץ' ש"ההתעניינות בו רצינית" ושברצלונה "עוקבת אחרי השחקן" ורואה בו כמחליפו העתידי של לואיס סוארס. אבידל שהה אתמול בליסבון ושוחח עם אנשי בנפיקה, שממנה הוא מושאל לקבוצה הגרמנית.

בנוסף, היום "מונדו דפורטיבו" דיווח כי ברצלונה עוקבת גם אחרי מרכוס רשפורד, החלוץ האנגלי הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, ובקבוצה "מעריכים מאוד את האיכויות שלו והוורסטיליות שלו ברחבה ומחוצה לה". חלוץ נוסף שעל הכוונת הוא כמובן אנטואן גריזמן, שנכלל גם הוא ברשימה הקצרה.

לגבי רשפורד, קשה להאמין שמנצ'סטר יונייטד תסכים להיפרד משחקן הבית הצעיר שלה, שחוזהו מסתיים ב-2020, וחבר הנהלה בברצלונה אמר היום על ההתעניינות בחלוץ שבבארסה יודעים שהיא די חסרת סיכוי: "זה כמו לרצות לצאת עם סינדי קרופורד... אני בטוח שיונייטד תנסה לשכנע אותו להישאר".

עם זאת, ההפתעה הגדולה היא דווקא בהגנה: גם באנגליה וגם בספרד טוענים כי אלברטו מורנו צפוי לחתום לשנתיים בברצלונה, כשהמגן השמאלי של ליברפול (שאיבד את מקומו בהרכב של יורגן קלופ לאנדי רוברטסון) מסיים חוזה בקיץ ועשוי לעבור לקטלאנים כמחליפו של ג'ורדי אלבה.

עוד באותו נושא

פול פוגבה: "כיף לראות את ברצלונה, אני תמיד צופה ולומד מהם"

לכתבה המלאה
שחקן פורטו חסוס קורונה עם שחקן ליברפול אלברטו מורנו. רויטרס
יגיע בקיץ? מורנו/רויטרס

אגב, ב-ESPN דווח אתמול שבארסה לא מתכוונת להציע לקשר איוון ראקיטיץ' חוזה משופר, ו"אומנם הקבוצה לא רוצה למכור אותו בקיץ, אבל כנראה תיאלץ לעשות את זה", גם בגלל רכישת הענק של דה יונג והמצב הפיננסי, גם לנוכח העובדה שהקרואטי בן ה-30 עדיין מבוקש על ידי הגדולות של אירופה שעשויות להציע לו חוזה גדול. על פי הדיווח ראקיטיץ' כבר קיבל בקיץ הצעה גדולה מפריס סן ז'רמן ודחה אותה לבקשת ואלוורדה. הוא ציפה שהמועדון יפתח את חוזהו וישפר אותו כ"אקט של מחווה" אבל שמע שהמצב הכלכלי לא מאפשר זאת, ומספר חודשים לאחר מכן התבשר שברצלונה רוכשת את דה יונג ב-80 מיליון יורו. כאמור, ואלוורדה מעריך מאוד את ראקיטיץ', שתחת המאמן רשם יותר הופעות (97) ממסי (91) או בוסקטס (92). העונה לקרואטי יש חמישה שערים ותשעה בישולים ב-42 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully