וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה ולדאנו: "מצפים שמסי ישחק לבד". פסארלה: "הגישה שלו אחרת בנבחרת"

בארגנטינה ממשיכים לדון ביכולת של הכוכב ובזו של השחקנים שמקיפים אותו, סקאלוני מנסה להרגיע. וגם: איך פרגוסון תכנן לעצור אותו?

שחקן ונצואלה סלומון רונדון חוגג מול ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מה עם קצת סיוע? מסי בהפסד לוונצואלה/רויטרס

במשחק הידידות של נבחרת ארגנטינה מול מרוקו הערב (שלישי, 21:00) ליאונל מסי אמנם לא ייקח חלק בשל פציעה במפשעה, וההפסד המביך 3:1 לוונצואלה גרם למדינה שלמה לתפוס את הראש בתסכול, אבל דבר אחד כנראה בטוח: הפרעוש יהיה בקופה אמריקה בקיץ, בין אם זה יסתיים במפח נפש נוסף, ובין אם לא.

"כבר החלטנו על 80 אחוז מהסגל לקופה אמריקה", התעקש המאמן ליאונל סקאלוני. "חסרים לנו עדיין שלושה-ארבעה שחקנים. מסי היה כשיר לגמרי מול ונצואלה, הוא היה מאוד מעורב ונשאר עד הסיום. ברור שהוא ישחק איתנו בקיץ. אני משוכנע שהעבודה שלנו תוכיח את עצמה בעתיד, כרגע אפשר להפסיד משחקים ולקחת מהם את הדברים החיוביים. צריך לגרום לשחקנים לא להרגיש חייבים כל הזמן למסור למסי, אלא להבין שהם צריכים לעזור לנו לנצח משחקים".

גם שחקן העבר האגדי חורחה ולדאנו יודע שמשהו חייב להשתנות - ובהקדם. "מה שארגנטינה צריכה זה לשפר את השחקנים שלצד ליאו", אמר אלוף העולם ב-1986. "הם עדיין מצפים שמסי יעשה את הכל לבדו, גם את הדברים ששאר שחקני הנבחרת אמורים לעשות. להעמיס ככה אחריות כל הזמן על השחקן הכי טוב, בתקווה שיפתור את הכל, זו לא ממש דרך הפעולה הנכונה".

שחקן עבר נוסף, דניאל פסארלה, טוען שהבעיה לא רק קשורה בשחקנים האחרים, אלא גם בפרעוש עצמו: "הוא שחקן נהדר שיתרום לכל קבוצה, אבל כשהוא משחק בברצלונה יש לו גישה אחרת. הוא טוב יותר. לעתים דברים כאלה קורים - אתה משחק איפשהו ומאוד אוהבים אותך, אבל אתה לא מרגיש בנוח ומשהו לא מסתדר. אני לא יודע מה זה בדיוק".

אלכס פרגוסון. GettyImages
תוציא פנקס ותרשום, אולה. פרגוסון/GettyImages

בעוד כשבועיים יפגוש מסי את מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות. עדיין לא ברור כיצד יפעל אולה גונאר סולשיאר כדי לנסות ולעצור את כוכב ברצלונה, אבל אולי יאמץ את השיטה אותה הציע אחד, סר אלכס פרגוסון. המנג'ר האגדי שהפסיד לכוכב הארגנטינאי בגמרים של 2009 ו-2011 הוציא שנתיים לאחר מכן את האוטוביוגרפיה שלו, ובה פירט מה יעשה אם יפגוש בפרעוש פעם נוספת.

"צריך שני בלמים שמוכנים ללחוץ אותו ולא לדאוג מה קורה מאחוריהם", כתב סר אלכס. "בסדר, הוא ינוע הצידה, זה בסדר, הוא מהווה איום פחות גדול בצד מאשר באמצע. לנו היה את ריו פרדיננד ונמניה וידיץ', בגיל בו הם העדיפו לשמור על שטח. זה בסדר, אבל נגד ברצלונה, זו גישה קצת לוקה בחסר. אמרתי לעצמי שאם נפגוש שוב את ברצלונה, אצמיד אליו את פיל ג'ונס וכריס סמולינג, או כריס סמולינג וג'וני אוואנס. לא התכוונתי לתת לו להתעלל בנו פעם נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully