וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "כיף לראות את ברצלונה, אני תמיד צופה ולומד מהם"

בצל השמועות על מעבר עתידי לריאל מדריד, קשר יונייטד פרגן דווקא ליריבה. ב"אס" טוענים: טרייד עם גארת' בייל עשוי להבשיל

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן שב לריאל מדריד

הדברים שאמר אמש (רביעי) פול פוגבה באשר לסיכויים שיצטרף בעתיד לריאל מדריד ("זה תמיד היה החלום שלי, לשחק אצל זידאן זה חלום של כל חובב כדורגל") גרמו לתקשורת הספרדית לקחת כמה צעדים קדימה ולנסות לשרטט את המסלול של הכוכב הצרפתי ממנצ'סטר יונייטד לסנטיאגו ברנבאו.

ב"אס" טוענים שאחד המפתחות לעסקה עתידית היא גארת' בייל. מנצ'סטר יונייטד חשקה בקיצוני הוולשי כבר שנים רבות, עוד כשהיה בטוטנהאם, וכעת לכל ברור שימיו של בייל במדריד ספורים. אמש אפילו התאמן בייל במתחם האימונים של יונייטד עם חבריו לנבחרת, ובספרד טוענים כעת: "נפתחה הדלת לעסקת חליפין".

מערכת היחסים בין בייל וזידאן לא היתה טובה בתום העונה שעברה, וספק אם ניתן יהיה לשקם אותה לקראת העונה הבאה. "בכלל לא ידעתי שהוא עוזב את ריאל מדריד, הוא לא אמר לי שום דבר", סיפר הוולשי בחודש שעבר, לפני שזיזו שב לתפקידו. "לא הייתי מגדיר אותנו כחברים הכי טובים. זאת הייתה מערכת יחסית נורמלית ומקצועית".

עוד בנושא:

פול פוגבה: "לשחק עבור זידאן זה חלום עבור כל מי שאוהב כדורגל"
בספרד טוענים: אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחר אדריאן ראביו
דיווח: באיירן מינכן סגרה את העברת לוקאס הרננדז וכבר שילמה 40 מיליון יורו

על פי "מארקה", ריאל יודעת שעסקה עתידית עם או בלי קשר לבייל עלולה להיות סבוכה, אבל כעת, בניגוד ללפני כחודש, יש לה קלף מיקוח ביד: זינדין זידאן. מערכת היחסים בין המאמן וכוכב נבחרת צרפת טובה מאוד. ב-2015 טען זיזו ש"לפוגבה יש כל מה שצריך" ושנה לאחר מכן ניסה לשכנע את פלורנטינו פרס שיחתימו בריאל מדריד, אך לשווא. זה קרה אחרי שהבלאנקוס זכו באליפות אירופה, וזידאן סימן את פוגבה כמטרה הראשונה של הלבנים.

ב"מארקה" נטען כי הקשר החליט אז, כשחקן יובנטוס, שהוא רוצה לממש את החלום שלו ולשחק תחת השחקן האהוב עליו בקבוצת הפאר הספרדית. אולם על מכשול אחד הצדדים לא הצליחו להתגבר, והוא עלול לעורר קשיים גם הפעם: סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה, שמחזיק במערכת יחסים קרירה עם פלורנטינו פרס. "יונייטד חזקה יותר עם פגובה, ריאל מדריד לא", אמר ב-2016, לאחר שהשחקן שלו בחר בשדים האדומים - עסקה ששלשלה לכיסיו של ראיולה לא פחות מ-48 מיליון יורו, לפי "פוטבול ליקס".

גם המשכורת של פוגבה עלולה להוות בעיה מסוימת. אם אכן יעבור בשלב כזה או אחר, הקשר צפוי להרוויח 10-12 מיליון יורו לעונה, ובכך עשוי להפוך למשתכר הגבוה ביותר בקבוצה - משהו שסרחיו ראמוס (11 מיליון יורו לעונה), למשל, לא יאהב, וכך גם לוקה מודריץ' וקארים בנזמה.

החדשות הטובות מבחינת מדריד: מלבד זידאן, תחכה לקשר יונייטד במדריד גם הזדמנות עסקית טובה יותר, שכן אדידס היא הספונסרית גם שלו וגם של ריאל מדריד. תוסיפו לכך עזיבה של גארת' בייל, וקיבלתם את הפנים החדשות של הבלאנקוס. יש לציין שחוזהו של פוגבה באולד טראפורד יסתיים רק ב-2021, אולם גם השדים האדומים שכל שנה שעוברת ללא חידוש החוזה מורידה את ערך השוק של כוכבם. ב-2020 המחיר צפוי להיות נמוך הרבה יותר, וב-2021, כמובן, יעזוב בחינם.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אדידס עם אדידס? פוגבה/רויטרס

בצל השמועות, התראיין פוגבה ל"יורוספורט" והחמיא דווקא ליריבה הגדולה של ריאל מדריד - ברצלונה, אותה יפגוש ברבע גמר ליגת האלופות. "היא אחת הקבוצות הטובות בעולם", אמר. "קבוצה שכיף מאוד לצפות בה, אני תמיד צופה בה. תמיד אפשר ללמד ממנה כקשר, השיטה שלה, התרבות, זה דברים שיכולים לעזור לי. יש להם שחקנים נהדרים ומעל כולם אחד יוצא דופן, שהוא מעל כולם. יהיה מיוחד לשחק נגדם כי הם כבר ניצחו אותי בעבר, כשהייתי ביובנטוס. לשחק נגד הטובות בעולם זה תמיד מהנה".

על שיתוף הפעולה עם צמד הצעירים מרכוס רשפורד (ביונייטד) וקיליאן אמבפה (בנבחרת צרפת) אמר הקשר: "הם שחקנים שמייצגים את העתיד וכיף לשחק איתם. יש להם תכונות דומות, הם עושים את העבודה שלי קלה יותר, כי שניהם מהירים, הם רוצים את הכדור וזה עוזר לי כי אני יודע בדיוק לאן למסור להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully