וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחר אדריאן ראביו

הקולצ'ונרוס צפויים להיאבק בברצלונה על הקשר שמוחזק כמו "אסיר" בפריס סן ז'רמן, לטענת האם והסוכנת: "עוד מעט יזרקו אותו למרתף"

עריכת וידאו: מתן חדד, אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה על ליגת האלופות

המתיחות בין אדריאן ראביו לפריס סן ז'רמן ידועה ומוכרת: השחקן הצרפתי של האלופה מסרב לחדש את חוזהו שמסתיים בקיץ הקרוב (על רקע דיווחים שהוא כבר סגר בברצלונה), והקבוצה בתגובה השעתה אותו מכל פעילות במועדון, לא מרשה לו להתאמן עמה וכמובן לא כוללת אותו בסגל. ברצלונה הוזכרה וממשיכה להיות מוזכרת כמועמדת המובילה לצרף אותו בקיץ, אך היום (רביעי) עושה רושם שקבוצה חדשה הצטרפה למירוץ: אתלטיקו מדריד.

"הנהלת הקבוצה כבר החלה לחשוב על עיצוב הסגל לעונה הבאה", נכתב ב"מארקה". "אחת הנקודות הברורות ביותר היא שדרוש חיזוק בקישור, ואחד השחקנים שנמצאים על הכוונת הוא אדריאן ראביו". הקולצ'ונרוס צפויים להגיש לשחקן חוזה עתק בניסיון למנוע מיתר קבוצות היבשת להסתער עליו, ומקווים ששיתוף הפעולה עם דייגו סימאונה ישכנע אותו לעבור דווקא לשורותיהם. שחקן נוסף שהוזכר בהקשר של אתלטיקו הוא איבן פרישיץ' מאינטר.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) חוגג עם אדריאן ראביו. AP
ניימאר זכה ליחס מועדף?/AP

ראביו רוצה להשתחרר בחינם על מנת לחתום בקבוצה חדשה ולקבל ממנה דמי חתימה, אבל בינתיים משלם מחיר כבד: אמו, ורוניק ראביו, שהיא גם הסוכנת שלו, מאשימה את פריס סן ז'רמן בהתנהלות "אכזרית" ובראיון נרחב ב"ל'אקיפ" טוענת שהבן שלה הוא "אסיר" ו"בן ערובה".

"אני לא רוצה להתבכיין", אמרה, "אבל המצב של אדריאן לא טוב. אני מדברת מבחינה אישית. הוא מקבל רע מאוד את כל מה שקורה לו. הוא מתאמן, אבל אני לא רוצה להגיד איפה, ועם מי, או איך". לאחרונה ראביו הרגיז עוד יותר את פריס סן ז'רמן, כשנראה מבלה בערב שבו מנצ'סטר יונייטד הדיחה את הקבוצה מליגת האלופות, ולאחר מכן עשה לייק לסרטון שבו פטריס אברה מקניט את הקבוצה הצרפתית. האמא הכחישה.

"פריס סן ז'רמן רוצה גם לדאוג לו לחיים הפרטיים, אפילו כשהיא לא רוצה אותו יותר?", אמרה, "היא רוצה שהוא יהיה בפיג'מה בתשע בערב, מול הטלוויזיה, ויילך לישון ב-23:00! האנשים האלה לא יודעים איך חיים כדורגלנים! אדריאן חייב לדאוג לעצמו. תנו לו לחיות!".

לדבריה, "הוא בן ערובה של פריס סן ז'רמן. עוד מעט ייתנו לו לחם יבש, קצת מים ויזרקו אותו למרתף. האווירה הזאת אכזרית. לקחו אותו כבן ערובה כי הוא לא רוצה לחתום, בזמן שהוא מכבד את החוזה שלו. אדריאן מבקש רק דבר אחד: כבדו גם אתם את החוזה שלו".

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן זכתה בערעור, אופ"א תסגור את החקירה נגדה על הפרות הפייר פליי הפיננסי

לכתבה המלאה
שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. GettyImages
אמא שלו במתקפה עצבנית. אדריאן ראביו/GettyImages

היא טוענת שהקבוצה מתאכזרת אליו, כולל הפעם שבה הוא נקנס על כך שלא נסע עם הקבוצה לקטאר. "אבל סבתא שלו מתה ואבא שלו גסס", אמרה אמא שלו, "זה אכזרי. אכ-ז-רי!". לדבריה, הוא שעיר לעזאזל, והקבוצה תקפה אותו אחרי ההדחה מול יונייטד כדי לעשות ספין על הכישלון. "יותר קל שידברו עליו, מאשר על הבעיות האמיתיות של הקבוצה ולחוסר התפקוד שלה על המגרש", אמרה.

עוד היא טוענת שבקבוצה אין יחס שוויוני לשחקנים, ושולחת עקיצה לניימאר. אמא של ראביו מזכירה מקרה שבו תומאס טוכל העניש את בנה על כך שאיחר למפגש של הקבוצה בשש דקות, והדיח אותו מהסגל בחודש אוקטובר. עונש זהה קיבל גם קיליאן אמבפה. "בפ.ס.ז' יש שחקנים שמחמיצים משחק בגלל איחור של שש דקות, ויש שחקנים פצועים שנותנים ללכת למסיבות בצד השני של העולם ולרקוד בקרנבל של ריו", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully