וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס זועמת: ראביו תועד חוגג במועדון בליל ההדחה מול יונייטד

אחרי ה-3:1 הטראגי בליגת האלופות, הקשר המנודה תועד בטוויטר חוגג ומבלה. במועדון זועמים: "זו גישה בלתי מקובלת ולא מקצוענית"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סולשיאר אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד

פריס סן ז'רמן חוותה ביום רביעי את אחד המשחקים הטראומטיים בתולדותיה כשאיבדה יתרון של 0:2 בחוץ מול מנצ'סטר יונייטד ועפה מליגת האלופות אחרי שספגה בפנדל גבולי בתוספת הזמן והודחה עם 3:1 כואב במיוחד. פריס, שכבר איבדה כבר יתרון של 0:4 במשחק הראשון מול ברצלונה, שקעה באבל אחרי המשחק הזה, אבל מסתבר שיש שחקנים שלה שדווקא חגגו.

מסתבר שאדריאן ראביו, הקשר המנודה של הקבוצה חגג במועדון לילה שעות ספורות בלבד אחרי ההפסד הכואב של קבוצתו מול מנצ'סטר יונייטד. הקשר, שלא משחק יותר בשל אי חידוש חוזהו ורצונו לעזוב, לא נכלל בסגל של טוכל מאז ה-11 בדצמבר.

עוד באותו נושא

דיווח: ניימאר ניסה להתפרץ לחדר השופטים, אנשי פ.ס.ז' עצרו אותו

לכתבה המלאה
אדריאן ראביו. עיבוד תמונה
ראביו חוגג, משמאל/עיבוד תמונה

כאמור, מספר שעות אחרי ההפסד הצורם, בחורה שהיתה באותה מסיבה שראביו היה העלה ציוץ עם סרטון שלו חוגג כשהוא נראה קצת שיכור. אנטרו אנריקה המנהל המקצועי של פריס הגיב על הסרטון הזה ואמר ביום חמישי: "זו גישה בלתי מקובלת ולא מקצוענית מצידו של ראביו כלפי המועדון, החברים שלו לקבוצה והאוהדים".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה ששמו של ראביו עולה לכותרות מהסיבות הלא נכונות. לפני המונדיאל בקיץ הקודם הקשר סירב להיות ברשימת ההמתנה של נבחרת צרפת ולא נכלל בסגל הטריקולור שגם זכו בגביע העולמי שנערך ברוסיה. ורוניקה ראביו, אמו והסוכנת של ראביו, טענה שהמועדון חסם מעבר של הקשר לברצלונה בקיץ האחרון ומאז היחסים בין הצדדים מעורערים. כעת יהיה מעניין לראות איזו קבוצה תרצה להמר על הקשר, שאולי מרשים על כר הדשא אבל הרבה פחות מחוצה לו.

והנה התיעוד של ראביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully