וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר ניסה להתפרץ לחדר השופטים, אנשי פ.ס.ז' עצרו אותו

הכוכב שזעם על השיפוט מול יונייטד עוכב בחדרי ההלבשה, אופ"א עשויה להרחיקו משלושה משחקים. אל חלאיפי שבר דלת מרוב עצבים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המותחן בפריס

פריס סן ז'רמן סערה אחרי הפנדל הדרמטי שקיבלה מנצ'סטר יונייטד אמש (רביעי), שקבע 1:3 בדקה ה-94 ושלח את השדים האדומים לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון אלופת צרפת.

ניימאר, שצפה בנעשה מהיציע, מיהר להעלות סטורי בו תקף את צוות השיפוט, אולם זה לא הכל. היום פורסם כי בנוסף לפוסט, ירד הכוכב הברזילאי הזועם לחדרי ההלבשה וניסה להיכנס לחדר השופטים. "על פי עדי ראיה, אנשי פריס סן ז'רמן היו צריכים לעצור אותו", נכתב בתקשורת הבריטית. על פי RMC ספורט, אופ"א עשויה להענישו בשל ההתנהגות בסיום ולהרחיקו משלושה משחקים.

בפריס סן ז'רמן אף זעמו על התנהגות חלק מאנשי מנצ'סטר יונייטד, ביניהם פטריס אברה, על שבחרו לחגוג בצורה קולנית בחדרי ההלבשה. נשיא אלופת צרפת נאסר אל חלאיפי כל כך כעס עד ששבר את אחת הדלתות בחדר ההלבשה.

"זו בושה", כתב אמש ניימאר בסטורי. "העמידו ארבעה אנשים שלא מבינים כלום בכדורגל לראות את המהלך בהילוך איטי בטלוויזיה. לא היה שם כלום. איך השחקן יכול לשים את הידיים שלו במקום אחר? לכו תזדיינו!"

מרקיניוס ניסה להישמע מעט מפויס יותר: "אני יודע שהמילים שלי לא יקלו על הכאב של כל האוהדים שחשו אכזבה אמש, אני יודע שזה יישמע כמו תירוצים, אבל אנחנו חייבים להישאר מאוחדים. אנחנו יודעים ששוב כשלנו, אבל אל תפקפקו בכבוד שלנו למועדון הזה. זו תקופה קשה, אבל אני מבטיח שהתהילה תגיע".

עוד בנושא:

ניימאר: "בושה, השופטים לא מבינים בכדורגל", סולשיאר: "זו מנצ'סטר יונייטד"
פרגוסון וקאנטונה חגגו עם יונייטד בחדר ההלבשה, בפריס יודעים: פ.ס.ז' מועדון של לוזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully