וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון וקאנטונה חגגו עם יונייטד בחדר ההלבשה, בפריס יודעים: פ.ס.ז' מועדון של לוזרים

אגדות השדים האדומים התקבצו אחרי הדרמה הגדולה, צפו בסרטונים והתגובות. בצרפת קוטלים גם את בופון: "הדחה יותר גרועה מברצלונה"

מתוך האינסטגרם של ג'סי לינגארד

בסרטון: יונייטד צוהלת

מנצ'סטר יונייטד בעננים בעקבות ההעפלה הדרמטית לרבע גמר ליגת האלופות. השדים האדומים הזכירו נשכחות אמש (רביעי) עם 1:3 דרמטי על פריס סן ז'רמן בצרפת, כולל שער מכריע של מרכוס רשפורד בתוספת הזמן שהחזיר את הקבוצה לימים בה ווינריות היתה השם הנרדף שלה. כיאה לניצחון שכזה, בחדר ההלבשה של יונייטד בסיום חגגו גם מיטב האגדות של המועדון: לצד אולה גונאר סולשיאר ששמו נכתב בספרי דברי הימים של יונייטד כווינר גדול, חגגו עם השחקנים גם אלכס פרגוסון ואריק קאנטונה.

עוד בנושא

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את פריס סן ז'רמן ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות
ניימאר: "בושה, השופטים לא מבינים בכדורגל", סולשיאר: "זו מנצ'סטר יונייטד"
עוד אמש: פורטו עלתה לרבע הגמר עם 1:3 מול רומא אחרי דרמה גדולה

כך נראו החגיגות בחדר ההלבשה

והחגיגות של קאנטונה

בצד השני, בצרפת התקשו לעכל את ההדחה הדרמטית. זו כמובן לא הפעם הראשונה שפ.ס.ז' נחנקת ברגע האמת. ברזומה שלה מופיעה גם ההדחה אחרי ה-6:1 המפורסם מול ברצלונה, וכעת נכתב עוד פרק עצוב בתולדות הקבוצה, שממצבת את עצמה כמפסידנית סדרתית. אפילו ווינר מוכח כמו ג'אנלואיג'י בופון "נדבק" בלוזריות של הקבוצה, ורשם אמש טעות לא אופיינית שהובילה לשער השני של רומלו לוקאקו.

התקשורת הצרפתית לא ריחמה, והשער ב"ל'אקיפ" קרא: "זה אפילו יותר גרוע מההדחה מול ברצלונה". ב"לה פריזיאן" נכתב ש"זו היתה הדחה מזעזעת", ופרשן הטלוויזיה פטריק ג'וליארד הוסיף ואמר ש"זה כבר מן המפורסמות בכדורגל העולמי - פריס סן ז'רמן מועדון של לוזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully