וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "בושה, השופטים לא מבינים בכדורגל", סולשיאר: "זו מנצ'סטר יונייטד"

אושר עילאי ביונייטד, זעם בפ.ס.ז' בעקבות ההחלטה להעניק פנדל והברזילאי הוסיף: "לא היה שם כלום". אל חלאיפי טוען ש"קל לשרוק נגדנו, קשה יותר לשרוק נגד אחרות", גם פרדיננד ואואן טענו "לא פנדל"

מתוך האינסטגרם של ג'סי לינגארד

בווידאו: ג'סי לינגארד חוגג את הפנדל של רשפורד

איזה ערב מטורף קיבלנו היום (רביעי) בפריז. מנצ'סטר יונייטד הפכה לקבוצה הראשונה שחוזרת אחרי הפסד 2:0 בבית עם 1:3 דרמטי בחוץ מול פריס סן ז'רמן בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. הדרמה הגדולה התרחש בתוספת הזמן כשדמיר סקומינה העניק לשדים האדומים פנדל מעורר מחלוקת אחרי ספק נגיעת יד של פרסנל קימפמבה. מרכוס רשפורד ניצל את זה כדי לקבוע 1:3 ולשלוח את האנגלים לשלב הבא נגד כל הסיכויים. עוד לפני כן, רומלו לוקאקו ניצל שתי שגיאות איומות (של תילו קהרר בדקה השנייה ושל ג'אנלואיג'י בופון בדקה ה-30) כדי לסדר ליונייטד יתרון כשחואן ברנאט רק מאזן זמנית בדקה ה-12.

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד עשתה את הבלתי ייאמן עם 1:3 מול פריס סן ז'רמן בדרך לרבע הגמר

הכותרת של ל'אקיפ אחרי המשחק בין פריס סן ז'רמן לבין מנצ'סטר יונייטד. מתוך הלא'קיפ, אתר רשמי
באתר ה"ל'אקיפ" סיכמו את זה הכי טוב מבחינת פריס סן ז'רמן/אתר רשמי, מתוך הלא'קיפ
שחקן מנצ'סטר יונייטד סקוט מקטונימיי. רויטרס
מקטונימיי בעננים, וכמוהו כל יונייטד/רויטרס

התגובות

מרכוס רשפורד, שבעט את הפנדל הגורלי בתוספת הזמן, אמר: "אני חושב שכל העניין היה להישאר רגוע. בשביל זה אתה מתאמן. רציתי לקחת את הפנדל הזה. הרגעים האלה הם הרגעים שאנחנו חיים בשבילם ואנחנו רוצים לצאת מהם עם חיוך. היה נראה שהכול הולך נגדנו, אבל אנחנו רגילים לשרוד ברגעים האלה והוכחנו את זה שוב. אנחנו ממשיכים לדחוף קדימה ולהשתפר. זה דבר יפהפה, ועוד לעשות את זה בלי עשרה שחקנים פצועים".

רומלו לוקאקו הוסיף: "אני ומרכוס רשפורד ידענו שנוכל לעשות את זה, תענוג לשחק איתו. סיכמנו בינינו ללחוץ, ובכל פעם שהוא בעט אני רצתי קדימה. פשוט המשכנו לשחק, הכל מתחיל במגרש האימונים, ובמחינתנו זה טבעי - אנחנו ממשיכים לשחק עד שהשופט שורק לסיום".

טיאגו סילבה המאוכזב אמר אחרי המשחק: "קשה לי לדבר. חבל מאוד כי שיחקנו טוב מאוד בחוץ, אבל דווקא בבית לא עשינו את מה שרצינו לעשות. חבל מאוד כי עד עכשיו הייתה לנו דרך מרשימה ושוב אנחנו עוצרים כאן. היה משחק ברמה גבוהה מאוד. זה הכדורגל ואין מה לעשות, ניצחנו אותם 0:2 בחוץ ועכשיו זה מה שקורה פה. ראינו מה קרה כשריאל מדריד הודחה על ידי אייאקס, חבל מאוד כי עבדנו קשה. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים".

מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר בסיום: "זה פנטסטי. האמונה של השחקנים היה מה שקיווינו לו. הייתה התחלה נהדרת כי קיווינו להשיג שער מוקדם, לא האמנו שזה יהיה אחרי שתי דקות. זה הפך את המשחק לפתוח ורצינו הרבה שערים. תמיד יש ספקות לגבי פנדלים, הייתי בליגת האלופות עם מולדה נגד באזל ושחקן שלי החמיץ והודחנו. רשפורד הוא בן 21 והוא חסר פחד. הוא ורומלו היו נהדרים הלילה. זו ליגת האלופות, זה מה שקורה בה. מה שקרה אתמול בין ריאל לאייאקס היה שיחת היום שלנו, כנראה שגם בפריס זה היה ככה. בעונה שעברה אלה היו ריאל ויובנטוס, היה גם משהו כזה בין פ.ס.ז' לברצלונה. זה המועדון, זה מה שאנחנו עושים, זו מנצ'סטר יונייטד. תמיד יש ספקות מנטאלים. השחקנים שלנו צעירים ורעננים ונתנו לנו הרבה אנרגיות".

על ההחלטה להעניק לקבוצה שלו את הפנדל אמר הנורבגי: "הייתי צריך להישאר רגוע ולהרגיע את כולם, להושיב את כולם, בצוות שלי אמרו שהמגן הגדיל את נפח הגוף שלו עם היד אז זה פנדל ברור".

מי שקיבל את ההחלטה בצורה אחרת הוא כוכבה הפצוע של פריס סן ז'רמן, ניימאר, שכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "זו בושה. העמידו ארבעה אנשים שלא מבינים כלום בכדורגל לראות את המהלך בהילוך איטי בטלוויזיה. לא היה שם כלום. איך השחקן יכול לשים את הידיים שלו במקום אחר?".

הסטורי של ניימאר אחרי ההדחה של פריס סן ז'רמן מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט שהעלה ניימאר בסטורי שלו/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקן מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו חוגג לצד שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
ממשיכים לשחק עד שזה נגמר. לוקאקו/רויטרס

המספרים

* יונייטד כבשה במשחק החוץ ה-21 ברציפות בכל המסגרות והשוותה את שיא המועדון שנקבע בין נובמבר 1956 לספטמבר 1957 כשסר מאט באזבי אימן אותה.

* יונייטד הקבוצה הראשונה בהיסטוריה של ליגת האלופות שעולה שלב אחרי שהפסידה 2:0 במשחק הראשון בבית.

* זו הפעם הראשונה שפריס סן ז'רמן סופגת שני שערים ב-30 הדקות הראשונות של משחק ביתי בליגת האלופות מאז אוקטובר 1997 מול באיירן מינכן.

* זו הפעם הראשונה שיונייטד כובשת יותר משער במשחק חוץ בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות מאז חצי גמר 2010/11 מול שאלקה.

* קיליאן אמבפה בישל את השער החמישי שלו העונה בליגת האלופות, יותר מכל שחקן אחר.

* השער הראשון של לוקאקו הגיע אחרי דקה ו-51 שניות וזה השער הכי מוקדם של יונייטד בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות מאז שוויין רוני כבש אחרי 63 שניות נגד באיירן מינכן במרץ 2010.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד מנחם את שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
רשפורד מנחם את אמבפה/רויטרס
השופט דמיר סקומינה מסתכל על VAR, מנצ'סטר יונייטד - פריס סן ז'רמן. רויטרס
השופט סקומינה מקבל את ההחלטה הקריטית/רויטרס

הפרשנים

בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד אמר: "לא האמנתי שהשחקנים האלה יכולים לעשות את זה, בלי עשרה שחקנים משמעותיים, לא ראיתי את התוצאה הזו מגיעה. בטח לא לאור הצורה בה פריס סן ז'רמן שיחקה במשחק הראשון. אולה גונאר סולשיאר היה אמיץ בבחירת ההרכב שלו, הוא שיחק עם שלושה בני נוער. זה יעניק להם כל כך הרבה ביטחון. אולה החזיר את הביטחון והאמונה לשחקנים. אנשים פקפקו בלוקאקו, הוא אחד השחקנים שקיבלו רוח חיים מחודשת עכשיו". פרדיננד הודה: "אני לא חושב שהגיע ליונייטד פנדל, אבל לסובב כך את הגב, כמגן, אתה נענש על דברים כאלה".

גם מייקל אואן השמיע דברים דומים: "אם להיות נייטרלי, אני חושב שזה לא פנדל גם עוד מיליון שנה. כשיונייטד הוגרלה מול פריס, לא נתתי לה שום סיכוי. היא שיחקה איום ונורא תחת מוריניו, לא היה לה סיכוי, אבל כל רוח הקבוצה השתנתה, וזה פשוט מפחיד איך שהיא עלתה הלילה".

הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully